Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

marți, 17 martie 2020

Focalizat pe ceea ce Domnul ți-a pregătit

      La nivel mondial, neamurile se frământă, împărățiile se clatină, oamenii se îngrozesc și se înspăimântă, iar locuitorii lumii tremură din pricina „amenințărilor” cu care se confruntă.
Iar la nivel de credință, care sunt efectele acestor factori care ne înconjoară? Ne alarmăm că s-au închis Bisericile, că nu mai putem să ne adunăm la servicii de rugăciune, propovăduirea Evangheliei,etc?
      Dacă am vedea frumusețea și harul care Dumnezeu ni l-a dăruit în aceste vremuri, ne-am lua ochii de la ce nu avem, și ne-am focaliza pe ce avem. În ultimile decenii Biserica s-a bucurat de libertate, pentru a face orice lucrare pentru propășirea Evangheliei, și dăm slavă Domnului pentru aceasta. Ne-am axat pentru a face cât mai multe lucruri, dar, am neglijat cel mai important lucru: cămăruța.
      Trăim vremuri de har, în care Dumnezeu, la nivel mondial, a creeat un cadru propice pentru a ne rezolva problema mondială a creștinătății: părtășia intimă cu El prin post, Cuvânt și rugăciune, în ascuns/odăiță. Pentru vremurile care ne stau în față, El știe că deficiența noastră nu este că nu am avut părtășie cu frații(deșii este foarte mult loc pentru a corecta și îmbunătății relațiile între noi), sau că nu am avut timp de rugăciune împreună cu Biserica sau hrană prin Cuvânt, conferințe, studii, etc.
Deficiența cea mai acută a Bisericii este cunoașterea intimă și personală a Lui Dumnezeu în odăiță, unde fiecare avem oportunitatea să ne smerim adânc înaintea măreției Lui glorioase; unde avem harul/oportunitatea să ne refacem sau să ne clădim mai bine relația intimă/personală cu Domnul Dumnezeu.. Apoi, avem harul să dedicăm tip de calitate familiei noastre, soț/soție, copii, părinți, etc, unde în urma părtășiei avute cu Domnul în cămăruță prin Cuvânt și rugăciune vom putea repara sau îmbunătății relațiile de familie. Și cu siguranță vom ieși mult mai bine echipați pentru reforme și treziri spirituale pe care ni le dorim la nivel de națiune și chiar la nivel mondial.
După tot ce am văzut și auzit despre amploarea păcatului în lumea aceasta, unde credința credinciosului va fi tot mai testată, iată că Dumnezeu a ascultat rugăciunea copiilor Săi, și ne-a dat un lucru bun/carantina (El este un Tată bun, care dă daruri bune copiilor Săi Matei 7:11) prin care să ne verificăm temelia pe care am clădit sau să verificăm unde avem așezată temelia; deoarece apele și șuvoaiele care se vor năpusti peste toți - și peste cel slab și peste cel tare, cât peste cel rău cât și peste cel bun - ca să nu ne clătinăm și să rămânem tari în nădejde și credință (Luca 6:46-49).
      Vedem harul/binecuvântările pe care Dumnezeu, la nivel mondial le-a pregătit/dăruit poporului Său în vremurile acestea de carantină? Sau ne zbatem, ne dăm peste cap, ne agităm cu lucruri care nu sunt după/în voia sau planul Lui care Îl are pentru noi?
      Focalizarea noastră trebuie să fie pe ceea ce avem acum în Domnul! Să nu pierdem oportunitatea care Dumnezeu ne-o oferă tuturor în acest timp de carantină: odăița. Să ne smerim adânc înaintea Domnului Dumnezeu...
„Poate că se vor smeri cu rugăciuni înaintea Domnului și se va întoarce fiecare de la calea sa cea rea. Căci mare este mânia și urgia cu care a amenințat Domnul pe poporul acesta!” Ieremia 36:7

„dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu, se va smeri, se va ruga și va căuta Fața Mea, și se va abate de la căile lui rele, îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul și-i voi tămădui țara. 2 Cronici 7:14 

„Smeriți-vă înaintea Domnului și El vă va înălța.” Iacov 4:10

Doamne ajută, Doamne dă izbândă fiecăruia care și-au pus inima să caute pe Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu