Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

miercuri, 24 aprilie 2013

Cu El... la bun sfarsit!

Psalmul 1:3b
...tot ce începe, duce la bun sfârșit.
În 25 Ianuarie 2013 m-am înscris la un plan de citire a Bibliei in 90 de zile. Deși eram hotărâtă sa duc la bun sfârșit aceasta lucrare și cu toată seriozitatea, totuși în inima mea aveam o îndoială: "voi reuși?" Nu m-am încrezut în puterea mea ci, m-am bizuit pe puterea Dumnezeului meu, iar El, a fost credincios, ajutându-mă ca ieri, 23 Aprilie 2013, să închei acest plan, fiind in ziua 89.
De ce aștern aceste gânduri aici? Nu este ca să mă laud, sau să mă mândresc, deși sunt bucuroasă și împlinită; vreau să mulțumesc Domnului pentru căci numai cu ajutorul Lui am putut duce la bun sfârșit acest plan de citire a Bibliei in 90 de zile și să rămână ca o aducere aminte pentru mine, că orice lucru important și valoros necesită sacrificiu, timp și devotament dacă vrei să te bucuri de roade. Deși de multe ori am avut ispite și piedici din partea celui rău ca să nu fiu la zi, însă Dumnezeu mereu a fost lângă mine, încurajându-mă și dăruindu-mi putere să biruiesc ispita și să dau la o parte piedicile. Slăvit și glorificat să fii Tu, Doamne, tăria și ajutorul meu. Tot meritul este numai al Tău, și toată cinstea Ti se cuvine doar Ție Dumnezeule! Îți mulțumesc pentru căci mi-ai vorbit prin Cuvântul Tău, căci m-ai mustrat, m-ai încurajat, m-ai călăuzit și m-ai îndreptat.
Psalmul 119:11
”Strâng cuvântul Tau in inima mea, ca să nu păcătuiesc împotriva Ta!”
Mulțumesc Doamne Dumnezeule. Te laud și mă închin Ție, Dumnezeul meu!

3 comentarii:

  1. Slavit sa fie Domnul,pentru vremurile acestea,in care,putem strange in vasele noastre,ferice,de cei ce strang.Laudat sa fie Domnul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin.Domnul sa ne ajute sa stratrangem in vremuri ca acestea de har.Carmen lasa-te folosita de Domnul. Besos Carmen rubia

    RăspundețiȘtergere