Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

miercuri, 5 decembrie 2012

Partea mea de sfintire

Leviticul 20:7
"Voi sa va sfintiti si sa fiti sfinti, caci Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru."

Dumnezeul nostru este Sfant, Sfant, Sfant. Biblia spune in Apocalipsa caci 4 fapturi vii zi si noapte fara incetare zic: „Sfant, sfant, sfant este Domnul Dumnezeu, Cel Atotputernic, care era, care este, care vine!” (Apocalipsa 4:8)
Cine suntem noi ca sa micsoram sfintenia Lui Dumnezeu? Daca incerc sa ma justific caci eu nu tai din sfintenia Lui Dumnezeu, de ce gandurile mele sunt ganduri desfranate? De ce gandurile mele nu sunt de ganduri de pace cu fratele meu? De ce criticarea fratilor credinciosi este desertul dulce pe buzele noastre? De ce foarte multe lucruri nu le mai consideram pacat, "doar constiinta nu ma musta", zicem...Si uite asa aratam lumii cat de "Sfant" este Dumnezeul nostru. Mai ca nu mai este diferenta intr noi si ei. Dar..., noi, suntem crestini! 
Si iata, un Dumnezeu care trebuie sa isi coboare nivelul sfinteniei Sale, daca vrea sa locuiasca in noi, nu? Poate ca nu ne-am exprimat niciodata astfel cu aceste cuvinte, insa cu faptele noastre asta spunem Lui Dumnezeu. "Scade nivelul sfinteniei, caci, eu marele pamantean vreau o viata de placeri, dar Te vreau si  alaturi, apoi sa ajung cu Tine in ceruri.."
De ce credeti ca lumea Il exclude pe Dumnezeu din majoritatea locurilor? Din cauza noastra! Noi suntem aceia care am pangarit Numele Lui Cel Sfant si am aratat lumii un Dumnezeu care se compromite, fura, injura, uraste, ucide, barfeste, precurveste...etc. Avem sageti luminoase care arata spre noi: suntem crestini! Si lumea, a privit...au privit bine si ce au vazut? Nicidecum un templu sfant in care locuieste un Dumnezeu Sfant! Nu putem da vina pe cei care conduc natiuniile ca L-au exclus pe Dumnezeu. Nu putem sa da vina pe cei care nu Il accepta pe Cristos. La ce iar ajuta un astfel de Dumnezeu care este la fel ca ei?  Daca noi ne pastram templu sfant, aratam un Dumnezeu Sfant, care clatina orice putere pamanteasca atunci cand El primeste cinstea si vrednicia care I se cuvine.
Toate popoare stiau ca Israel are un Dumnezeu Atotputernic si Sfant, si de temeau de ei. Acum, nici macar noi nu stim caci avem un Dumnezeu Atotputernic si Sfant. 
Se pare ca teama de Domnul este diminuata atat de mult, incat nici cei cu numele de crestin nu o mai au.
In Psalmul 11:4 prima parte a versetului spune:  "Domnul este in templul Lui cel sfant,..." Noul Testament spune caci eu, tu, suntem temple ale Duhului Sfant; a treia parte din Dumnezeire locuiste in noi. 1Corinteni 3:16 "Nu stiti ca voi sunteti templul lui Dumnezeu si ca Duhul lui Dumnezeu locuieste în voi?"
Este foarte simplu. Traiesc o viata in sfintire si teama de Dumnezeu, Domnul este in mine. Daca nu este asa, ne inselam singuri, caci Domnul nu este cu noi. El nu poate locui intr-un templu care este pangarit si intinat.
Doamne Isuse, intra in templu, curateste, da afara tot ce este intinat si stricat, caci am facut din templul Tau o pestera de talhari. Fa-ma o casa de rugaciune, sfanta si curata unde Dumnezeul Cel Sfant sa domneasca cu Atotputernicia Lui, iar cei din jur sa stie si sa se teama de Tine. 
M-am saturat de atata intinaciune si necuratire, vreau sa traiesc precum este Dumnezeul meu, sfant! M-am saturat de atata ipocrizie, vreau cu Dumnezeu; nu cu amandoua, si cu lumea si cu Dumnezeu. Oh, Doamne m-am saturat ca buzele mele sa fie intinate si tot in acelasi timp sa te binecuvinteze. M-am saturat de o inima egoista si prefacuta, m-am saturat, Doamne, curateste-ma si sfinteste-ma pe deplin caci vreau sa traiesc o viata precum este voia Ta.
2Petru 1:16  ...„Fiti sfinti, caci Eu sunt sfant”.
Haidem cu toti, cei care purtam numele de crestin/credincios sa ne pocaim, sa ne sfintim si sa ducem o viata curata. Este vremea sa ne trezim si sa chemam pe Cel care poate face schimbare in viata noastra: Isus Cristos! Este vremea ca popoarele si natiuniile sa ne cunoasca ca oameni sfinti care apartin unui Dumnezeu Sfant. Sa incetam a pangari Numele Lui Cel Sfant, si a micsora sfintenia Celui Sfant. E timpul sa ne cutremuram si sa cadem cu fata la pamant,( apropo, acolo ne este locul) si sa spune ca toti cei care au vazut cum este Dumnezeu: "Vai de mine..."
Doar cand privesti la Dumnezeu vezi asa cum este: Sfant. De aceea noi nu Il mai consideram pe Dumnezeu atat de sfant, deoarece privirile noastre nu mai sunt indreptate catre El, ci spre multe alte lucruri, numai spre El nu. Haidem sa privim la Domnul Dumnezeu, si vom cunoaste cum sa traim. Oameni sfinti!
Atatea culte si religii cu tot mai multi convertiti, dar totusi tot mai putini oameni cu caracter nobil si sfant ca a Celui caruia ii slujim. Biserici pline, si totusi goale din perspectiva Lui Dumnezeu. Astazi Dumnezeu cauta oameni, ca si intotdeuna, oameni curati la suflet si fara viclesug. Insa oamenii cauta biserici pline indiferent de cum este viata celor care le umple biserica. 
Vrem sa fim sfinti, dar daca ne-ar da cineva cateva schite care trebuie sa le urmam tare ne-am bucura caci un, "vuala", si gata, sfinti. Ar fi prea usor nu crezi? Versurile unei cantari spun: "In Cer pe flori nu poti intra cand altii s-au luptat..." Pentru o viata sfanta trebuie lupta si iubire de Domnul. Cand iubeste pe Domnul vei lupta sa te pastrezi curat, vei lupta contra pacatului, vei lupta contra ispitei, vei lupta contra barfei, etc. Vei inlocui lucrurile intinate si pacatoase cu Cuvantul Scripturii, cu rugaciune, cu cantari de lauda, etc. Vei lupta! Cu cat ma apropii mai mult de Dumnezeu, cu atat Il iubesc mai mult dar, ma si sfintesc mai mult, deoarece vad sfintenia Lui si cunosc caci astfel nu pot sta in prezenta Lui. Atunci lupt cu inversunare contra la tot ce este rau, caci ceea ce Domnul imi daruie in partasia mea cu El nu o poate inlocui nimic din aceasta lume.
Vrem schimbare si trezire in lumea asta? Incep cu mine.
Sa o rupem cu tot ceea ce intineaza si pangareste templu Duhului Sfant. Cu ajutorul Lui, reusim, daca Il iubim! De dragul Celui care m-a iubeste, nimic nu ma va impiedica sa fiu ceea ce El de multa vreme astepta sa fiu. Asta este partea mea in sfintire...ajuta-ma Doamne sa fac partea mea, ca apoi Tu sa ma sfintesti deplin.

"Sfintenia nu este un privilegiu pentru unii, ci o obligatie pentru toti, pentru mine, pentru tine." Maica Tereza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu