Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

marți, 15 mai 2012

Valea umbrei mortii

Ioan 8:32...veti cunoaste adevarul, si adevarul va va face slobozi.
De ceva timp tot am meditat la un anume lucru: valea umbrei mortii. Poate pare un lucru straniu, rar...insa Dumnezeu m-a invatat ceva minunat si as vrea sa imi astern gandurile, ca apoi cand din nou voi trece prin valea umbrei mortii sa le pot citi si sa ma intaresc.
Dumnezeu in dragostea Sa imensa si de multe ori neanteleasa de noi, ne coboara in aceasta vale si face ca pasii nostri sa umble prin cea mai inspaimantatoare vale. Valea umbrei mortii. Doar ecoul acestor cuvinte iti dau fiori, dar daca pasii tai ar umbla prin aceasta vale cu siguranta vei simti cu adevarat cum sunt fiori reci. Dar si aici Domnul este cu noi.
Dumnezeu ingaduie sa trecem prin acesta vale si planul Sau este perfect si desavarsit. Cum ar putea fi altfel? El toate lucrurile le face bune si desavarsite, perfecte. Nimeni nu este ca El. O, Doamne iti multumesc ca ai facut aceasta vale. Da, iti multumesc Doamne Dumnezeule. Poate cineva se va intreba, cum poti sa multumesti pentru un lucru ca acesta? Da, pot, deoarece candva am facut si eu parte din acei care erau in aceasta vale, si umbrele mortii ma cuprinsesera. Dar, Mare este Domnul Dumnezeu Atotputernic si Minunat. Astazi am Viata, sunt pe Calea Lui, cunosc Adevarul si stau pe Stanca sus in Lumina.
Fiind copil de Dumnezeu, El va decide un timp cand sa cobori in aceasta vale si ca pasii tai sa parcurga aceasta vale; nu te intrista si nu te inspaimanta, caci umbland prin valea umbrei mortii prin tine El raspandeste Viata si Lumina. Dumnezeu doreste sa duca chiar si acolo speranta de viata. Trecand prin aceasta valea cei de acolo vor vedea caci exista Viata in afara de acele umbre ce ii tin intunecati sa nu vada, caci undeva sus, exista o Culme, o Stanca pe care poti sta in Lumina, neclintit si plin de viata. Nu este minunat? O, Doamne Tu esti Minunat...
Cand credeti ca Domnul mi-a descoperit ca aceasta vale este buna? Cand eram cuprins de umbrele mortii sau acum cand fiinta mea este plina de viata? Bineanteles ca acum...
Trecand prin acesta vale ma intrebam oare de ce Doamne trebuie sa trec prin aceasta vale, caci Tu esti Stanca pe care stau, Tu esti Lumina pe cararea mea...de ce pasii mei din nou strabat acest drum? Era o mare diferenta acum; mai greu dar am inteles si am vazut diferenta, El, a coborat cu mine prin aceasta vale a umbrei mortii. Domnul Cel Atotputernic era cu mine ma povatuia, ma mangaia. Orice pas strabatut de mine era strabatut si de Cristos.
Acum nu eram singura, acum nu eram cuprinsa de umbrele mortii, acum raspandeam Lumina; acum am Calauza, acum sunt plina de Viata, acum Biruitorul este cu mine.
Daca te afli intr-o astfel de vale, ceea ce vreau sa zic este sa nu te lasi invins de frica, ci linistit, plin de incredere in Domnul, paseste cu credinta caci El te-a coborat prin aceasta vale a umbrei mortii ca prin tine Domnul sa duca Speranta spre Cale, Adevar, si Viata. El este cu tine, El este cu mine...
Domnul Isus spunea: Eu sunt Calea, adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine. Te-a coborat prin valea umbrei mortii ca sa arati celor de acolo caci exista doar o singura Cale, un singur Adevar, si Viata Vesnica. Aleluia!
Una din fagaduintele Lui Dumnezeu copiilor Sai este: Isaia 43:1,2
 Acum, asa vorbeste Domnul care te-a facut, Iacove, si Cel ce te-a intocmit, Israele! „Nu te teme de nimic, caci Eu te izbavesc, te chem pe nume: esti al Meu.
 Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacara nu te va aprinde.
Iar David in Psalmul 23:4 spune:  Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de niciun rau, caci Tu esti cu mine. Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie.
Exista o vale a umbrei mortii, iar daca te aflii acolo este caci Domnul te trece pe acolo cu un scop. El doreste ca si acei care se afla in acea vale sa Il cunoasca pe Cristos si sa descopere Calea, Adevarul si Viata.
Doamne, intareste-ne pe toti cei care trecem prin aceasta vale, fa sa nu ne mai plangem atat de mila, ci sa fim atenti la planul Tau, la Voia Ta prin aceasta vale, si caci cu cat este mai adanca vale cu atat culmile sunt mai mari si mai marete. Deschide-ne ochii sa vedem nu valea, ci pe cei din vale care au nevoie de ajutor, sa vedem culmile ce ne asteapta, si nu cat de dificila este valea, sa privim prin ochii Tai.
Eu am cunoscut Adevarul si Adevarul ma facut sloboda, tu? Inca esti cuprins de umbrele mortii? Priveste bine, caci cu siguranta chiar acolo pentru tine Domnul a coborat sa iti arate caci exista Speranta.


3 comentarii:

  1. DOMNUL SA TE BINECUVINTEZE!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca Hristos Domnul Imparatul si Izbavitorul te-a inaltat pe culmi de lumina, te rog nu ne uita pe noi cei ramasi inca in aceasta vale. Roaga-te pentru noi.
    Elena si Costica

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ma aflu in aceasta vale in orice caz cristos e cu mine pas cu pas ma simt protejat si iubit.

    RăspundețiȘtergere