Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

marți, 29 mai 2012

Ascultarea este dragoste


1Samuel 15:22b
 Ascultarea face mai mult decat jertfele, si pazirea cuvantului Sau face mai mult decat grasimea berbecilor.

Ascultarea este dragoste

O, ce prieten apropiat mi-e Isus
Atunci cand stau supus sub Mana Sa
Caci ascultare mea de Domnul
Imi umple inima de fericire
De armonii de nedescris.

Doresc sa implinesc Cuvantul
Si ale Tale sfinte legi
O, numai Tu, Isuse
Povatuieste-ma, invata-ma
In toate vreau sa Te ascult.

Ce minunat e atunci cand Te apropii
Sa imi descoperi taine noi,
Ma simt, iubita, pretuita
Caci, Tu doresti sa cresc
Mai sus in ascultare.

Desi adeseori pe cale,
E greu, si lupta parca e din ce in ce mai grea
Atunci ma ajuta, dragostea
Ca sa raman supusa
In ascultare, langa Tine Isus.

Viata fara Tine, e fara sens
Far´ de culoare
De aceea, drag Isuse
Raman mereu supusa Tie
In dragoste, s´in ascultare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu