Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 1 ianuarie 2012

Sa Se Cunoasca

Inceput de an...urari, salutari, dorinte, visuri...etc.
Toate sunt bune, dar nu toate folositoare.
Eu as vrea sa folosesc doar lucrurile care imi vor fi folositoare si necesare pentru anul care imi sta in fata ca un necunoscut pentru mine.(Insa stiu ca pentru Domnul nu este necunoscut, si asta imi da siguranta.)

"Intoarce-Ti Fata spre mine, si ai mila de mine, dupa obiceiul Tau fata de ceice iubesc Numele Tau!"
Psalmul 119:132

Ce minunat! Domnul are un obicei fata de cei ce iubesc al Sau Nume Sfant!

Deci daca iubesc Numele Domnului, stiu ca Domnul va avea mila de mine in indurarea Sa cea mare si ma va binecuvanta, pasesc un pas si mai aproape de Dumnezeu ca Fata Lui sa lumineze peste mine, ca prin umblarea mea in acest an cei din jur sa recunoasca calea Lui, si toti sa realizeze ca doar Tu daruiesti mantuirea!

Dumnezeu sa aiba mila de noi si sa ne binecuvinteze,
sa faca sa lumineze peste noi Fata Lui,
ca sa se cunoasca pe pamant calea Ta,
si printre toate neamurile mantuirea Ta!
Psalmul 67: 1-2

Fie ca in anul 2012 Fata Lui sa lumineze peste noi, si cei ce nu Il cunosc pe Dumnezeu ca recunoasca in noi pe Cel care este Suveran si Stapan peste toate lucrurile: Dumnezeu!
Haidem sa ne invatam sa traim cu lucruri necesare si folositoare; tot ce este de prisos sa le abandonam ca sa fim mai usori, ca sa putem inainte mai repede - spre Dumnezeu.

Iacov 4:8a "
Apropiati-va de Dumnezeu, si El Se va apropia de voi.

Sa se stie, sa se cunoasca ca suntem fii de Rege!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu