Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

marți, 10 ianuarie 2012

Domnul Este Pricina Laudelor Mele


Tata, Iti multumesc ca m-ai ascultat. (Ioan 11:41b)

A Ta este, Doamne, marirea, puterea si maretia, vesnicia si slava, caci tot ce este in cer si pe pamant este al Tau; a Ta Doamne, este domnia, caci Tu Te inalti ca stapan mai presus de orice!
Acum, Dumnezeul nostru, Te laudam, si prea marim Numele Tau slavit.
(1Cronici 29:11,13)

Doamne esti atat de Minunat, si ce minunate sunt lucrarile Tale! Esti singurul care lucreaza in chip asa de desavarsit.
Iti multumesc caci Tu existi; iti multumesc pentru jertfa de la Calvar; iti multumesc caci mi-ai dat numele de copil al Tau...pentru atatea lucruri am sa iti multumesc o Doamne...primeste multumirea care o inalt din inima mea pentru Tine. Primeste jertfa buzelor mele...
Te laud pentru ceea ce Tu esti, te iubesc caci tu m-ai iubit intai, si prea maresc Numele Tau caci Tu esti Suveran peste toate lucrurile. Binecuvantat esti Tu Doamne Dumnezeul meu, si sufletul meu te Inalta si te slaveste pentru bunatatea si credinciosia Ta.
Asa de mult de iubesc Doamne, tanjesc dupa prezenta Ta; sunt goala si fara vlaga cand Tu nu esti cu mine...Dar cand Fata Ta lumineaza chipul meu, ma umplu de putere, trasalt de bucurie, iar sufletul meu se desfateaza in Tine.

Ajuta-ma sa te pretuiesc clipa de clipa...doresc lucrul acesta m-ai mult ca orice, sa te iubesc asa cum se cuvine, asa cum meriti.

Psalmul 118:14
Domnul este taria mea si pricina laudelor mele; El m-a mantuit.

Da, Doamne Isuse, Tu esti pricina laudelor mele, tu esti sursa bucuriei mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu