Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

luni, 23 mai 2011

Sunt Aici...




Sunt aici Doamne Isuse, cu defecte si greseli, dar cu o inima sincera pentru Tine; smerita si umilita inaintea Ta...modeleaza-ma si fa-ma un vas perfect in ochii Tai.
Imi aduci aminte caci puterea Ta se manifesta intr-o inima umila si in slabiciuni. Atunci Doamne Tu iti arati slava si puterea Ta.
Sunti aici Doamne...in slabiciunea mea aratati Slava Ta! Iarta-ma pentru nevegherea mea...iarta-ma pentru neascultarea aratata in fapte...dar vin la Tine iar, si iar, caci sunt al Tau copil, o iarta-ma...
Sunt aici...stau in a Ta prezenta de Tata si pentru caci stiu ca ma iubesti cu tot cu slabiciuni. Ma arunc in bratele Tale iubitoare, increzatoare de a Ta iertare.
Sunt aici Doamne in a Ta prezenta caci inima mea te iubeste pe Tine Isuse. Da, te iubesc si vreau sa iti arat in fiecare zi iubirea ce Ti-o port in suflet. Prin fapte, vorbe si ascultare...
Sunt aici Doamne, modeleaza-ma si da-mi asemanarea Ta mai mult, mai mult...ca sa pot sa ma intanlesc cu Tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu