Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

sâmbătă, 1 mai 2010

Invata-ma caile Tale, Doamne!


PSA 86: 11
Invata-ma caile Tale, Doamne! Eu voi umbla in adevarul Tau. Fa-mi inima sa se teama de Numele Tau.


Doamne, arata-mi caile Tale, invata-ma cararile Tale. Fa sa merg cu loialitate; invata-ma, pentru ca Tu esti Dumnezeul si Salvatorul meu. Aminteste-Ti Doamne ca bunatatea si mila Ta sunt eterne. Doamne, adu-ti aminte de mine cu mila in bunatatea Ta.
Domnul este bun si drept, si invata pe cel pacatos caile Sale. Cel umil umbla cu onestitate, si arata calea umilintei.
Aventureazate sa fii ghidat de Isus, umbla in lumina Lui. Spune-i Domnului in fiecare dimineata sa te invete caile Sale. Nu pierde timpul incercand sa il potrivesti pe Dumnezeu cu viata ta; fa invers, si vei gasi fericirea, bucuria. Citeste linistit Cuvantul Lui Dumnezeu. Este o modalitate excelenta de a invata. Spune-i Domnului pacatul tau, marturiseste-I faradelegea ce te tine departe de El. Iti va arata bunatatea si mila Lui.
Domnul ne invata sa ne rugam, sa traim. Rugaciunea si viata merg impreuna, mana in mana.
Domnul ne invata sa traim multumitori si recunoscatori.

"Viata m-a trantit la pamant, dar intanlirea cu Cristos mi-a dat putere sa o incep din nou, recunoscator si fericit... Am invatat sa iubesc viata de cand stiu pentru cine traiesc." (Edith Stein).

Arata-mi caile Tale, Doamne, caci tu esti Calea. Fa-ma sa merg pe calea adevarului, Tu, care esti Adevarul omenirii; Trezeste in mine dimineata vietii, Tu care esti viata din vesnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu