Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

joi, 8 aprilie 2010

Tu esti aici Doamne - Tu estas aqui Señor




Mi Corazon puede sentir Tu presencia,
Tu estas aqui, Tu estas aqui...
Puedo sentir Tu majestad, Tu estas aqui
Tu estas aqui.....
Mi corazon puede mirar Tu hermosura
Tu estas aqui, Tu estas aqui...
Puedo sentir Tu gran amor, Tu estas aqui
Tu estas aqui.

Aunque mis ojos, no te puedan ver
Te puedo sentir, se que estas aqui
Aunque mis manos, no pueden tocar
Tu rostro Señor, se que estas aqui

Jesus Adrian Romero - Tu estas aqui

Fiecare dintre noi ajungem candva la un punct in care ochii nostri nu mai zaresc pe Domnul, mainile nu Il mai pot atinge... Ce bine, este sa te opresti; si cu incredere sa soptesti: Stiu ca esti aici Doamne langa mine. Inima mea poate simti prezenta Ta, simt dragostea-Ti imensa, Tu esti aici cu mine Domnul meu. Cat de bine este sa Il simti pe Dumnezeu alaturi, atunci cand treci prin "valea umbrei mortii" . Cat de bine este sa te increzi in El. Dumnezeu conduce pe toti care se incred in El.
Priveste in liniste minunile creatiei Lui Dumnezeu si vei simti prezenta Lui in Tot ce te inconjoara.

Carmen Ifrim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu