Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 12 martie 2010

Rascumparatorul meu este viu




"Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu.." Iov 19:25

Eu stiu ca Rascumparatorul
Si Dumnezeul meu e viu.
Chiar nimicit sa-mi fie trupul
Si chiar uitat de toti sa fiu,
Eu stiu, da eu stiu ca Rascumparatorul
Si Dumnezeul meu e viu.

Eu stiu ca il voi vedea pe Domnul,
Si El va fi rasplata mea.
Chiar daca viata mea din lume
Si moartea fi-mi-ar cea mai grea,
Eu stiu, da eu stiu ca-L voi vedea pe Domnul,
Si el va fi rasplata mea.

Stanca mea si Rascumparatorul meu

Dumnezeu, Rascumparatorul, a platit pretul pentru sufletul nostru, facand pentru noi ceea ce noi nu am fi putut face niciodata. Pe parcursul intregii Biblii, Dumnezeu flutura steagul rascumpararii. Vechiul Testament arata spre rascumpararea oferita prin Isus Cristos (Isaia 53:6-7). Evanghelia ne aseaza fata in fata cu Mielul lui Dumnezeu care ridica pacatele lumii (Ioan 1:29). Duhul lui Dumnezeu ne mangaie, asigurandu-ne ca Rascumaratorul
nostru este viu si mijloceste pentru noi (Evrei 4:14-16). Apocalipsa ne trimite cu gandul la viitor, cand fiecare limba va recunoaste: "Vrednic este Mielul care a fost junghiat" (Apoc. 5:12). Steagul rascumpararii tesut pe parcursul istoriei ne leaga inima de inima lui Dumnezeu prin sangele Fiului Sau, Isus, Rascumparatorul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu