Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

luni, 11 decembrie 2017

Ultimele clipe în Țara Sfântă

Emoționați, fiecare am pășit spre locul cel mai apropiat de locul sfânt, spre Zid, acolo unde fiecare vine special să se roage, să se închine lui Dumnezeu, având fiecare dorințe și așteptări care să fie împlinite și ascultate de Cel Atotputernic.
Inima mea era pregătită...(nu cred că închinarea în acel loc e mai ascultată decât cele făcute în alt loc, însă este un loc special unde am avut privilegiul și eu să mă închin și să înalț rugăciuni.) Cu sfială mă apropiam, avem în mintea mea informațiile recente despre acel loc, despre istoria Zidului. M-am apropiat și am pus mâna pe Zid, am închis ochii, și ca și altă dați am lăsat ca Duhul Sfânt să mă conducă în comuniune cu Cel care m-a iubit atât de mult...
A fost deosebit, pentru că am fost ascultată de Împăratul Împăraților, înaintea Celui care orice ghenunchi se va pleca și Il vor recunoaște ca Dumnezeu adevărat.
"Întoarceţi-vă la Mine, și veţi fi mântuiţi toţi cei ce sunteţi la marginile pământului! Căci Eu sunt Dumnezeu, și nu altul. Pe Mine Însumi Mă jur, adevărul iese din gura Mea și Cuvântul Meu nu va fi luat înapoi: orice genunchi se va pleca înaintea Mea și orice limbă va jura pe Mine." Isaia 45:22‭-‬23 VDC
"Priviți la mine și fiți salvați, toate marginile pământului, fiindcă eu sunt Dumnezeu și nu este altul.  Am jurat pe mine însumi, cuvântul a ieșit din gura mea în dreptate și nu se va întoarce: Căci fiecare genunchi mi se va pleca, fiecare limbă va jura." Isaia 45:22‭-‬23 BTF2015

Era ultima seară pe acele meleaguri sfinte...îmi părea rău că s-a sfârșit atât de repede pelerinajul nostru în Israel. Ne-am reluat drumul spre Biserica Mormântului, prin cartierul evreiesc, musulman și creștin, acesta fiind pline de o parte si alta de bazaruri. Apoi am vizitat punctele rămase, având și un timp liber în care să mergem pe la bazaruri. Dar cine s-a departat prea mult de locul stabilit ca întâlnire? 😏
Apoi ne-am îndreptat spre ieșirea din Cetate prin poarta Jaffa... Unde în apropiere ne aștepta autocarul.
A urmat despărțirea noastră de Samuel, care își încheiase misiunea față de noi, care de altfel a realizat-o cu pasiune, devotament și drag. A lăsat o amprentă în inimile noastre, prin faptul cum și-a prezentat istoria Israelului, dar și cum l-a prezentat pe Isus Cristos. Personal am învățat de la dumnealui o lecție (nu doar una, dar numai una o să menționez) de devoțiune în ceea ce faci și față de cei cărora le slujești. Tot respectul ghidului nostru Samuel Poppel, și mulțumiri pentru că a făcut pelerinajul nostru la Israel o experiență minunată, excepțională, cu dorința de a repeta vizita la Israel. Domnul Dumnezeu să vă binecuvinteze cu ce noi oamenii nu putem, dar prin rugăciunile noastre putem să aducem comorile cerului peste dumneavoastră.
Cu siguranță voi mai reda din amintirile mele la Israel, în scriile mele...însă de moment mă opresc aici, sperând că am trezit în voi pasiune și dorințe care să vă determine la ceea ce suntem îndemnați:"Rugați-vă pentru pacea Ierusalimului; vor prospera cei ce te iubesc." Psalmii 122:6 BTF2015
"Voi binecuvânta pe cei ce te vor binecuvânta și voi blestema pe cei ce te vor blestema și toate familiile pământului vor fi binecuvântate în tine." Geneza 12:3 VDC
Nu pot să închei înainte de a aduce recunoștință si mulțumiri Celui care m-a făcut părtașă la aceasta minunata si splendidă vizită în Israel. Mulțumesc Doamne Dumnezeule, Iehova Iire... Numele Tău fie înălțat peste întreg pământ, în orice națiune, în orice casă, și în orice inimă. Te glorific pentru ca m-ai făcut copilul Tău, sunt nevrednică, dar mă apropii de Tine în Numele Lui Ieșua.  Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu