Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 8 decembrie 2017

Clipe de neuitat - Israel

Regele David
M-am rugat Domnului, că vizita mea în Israel să nu rămână la poze din prisos, amintiri frumoase și alte lucruri care nu imi fortifica credința mea în Ieșua. Cu toată inima am crezut că rugăciunea mi-a fost ascultă... S-a dovedit lucrul acesta cum am zis în următoarele zile care le-am avut.
Un loc minunat a fost la mormântul lui David, dealtfel unde este și locul unde s-a înființat prima biserică și coborârea Duhului Sfânt, unde am cântat, ne-am rugat și am ascultat câteva cuvinte din Sfântul Cuvânt. A fost un privilegiu să fiu cu frații mei în Cristos, la câteva clipe extraordinare în locul unde a început lucrarea Duhului Sfânt. Pentru mine a fost un loc special, deoarece eu cred și mă îndeletnicesc cu lucrarea Duhului Sfânt.
Isus a zis: "Totuși vă spun adevărul: Vă este de folos să Mă duc, căci, dacă nu Mă duc Eu, Mângâietorul  nu va veni la voi, dar, dacă  Mă duc, vi-L voi trimite. Ioan 16:7"
"Și toţi s-au umplut de Duh Sfânt și au început să vorbească în alte limbi, după cum le dădea Duhul să vorbească.
Faptele Apostolilor 2:4"
Am lăsat ca Duhul Sfânt să mijlocească...eu ca om cu slăbiciuni și deficiențe niciodată nu voi putea face o lucrare desăvârșită, doar dacă mă las în Mâinile Celui Sfânt, așa că m-am lăsat condusă de El.
Israel este ceasul națiunilor, și toți ochii sunt îndreptați înspre ei. De ce sunt atât de urâți de unii și de alții atât de iubiți? Depinde care îți sunt influențele. Depinde ce îți dorești, și depinde ce ai inimă.
Am descoperit că citirea Scripturilor a umplut inima mea pentru ei de o dragoste profundă, respect și pasiune. Dacă ai Cuvântul Domnului în inima ta, este cu neputință să vizitezi Tara Sfântă fără să te copleșească sentimente, emoții, bucurii...Cristos ne-aînfrățit cu ei, făcându-ne părtași poporului Său ales. Mulțumesc Atotputernic Dumnezeu, Sfântul Lui Israel...mulțumesc pentru că m-ai răscumpărat, și m-ai făcut copilul Tău.
Am văzut în această națiune, așa cum spune Biblia, un popor ales de Dumnezeu prin care toate popoarele vor fi binecuvantate.
Mii și mii de pelerini vizitează țara aceasta Sfântă...printre care și eu.
Un alt loc favorit a fost la Kfar Nahum - Satul lui Nahum(Nahum=milostivul),  pentru noi cunoscut sub numele Capernaum.
Kfar Nahum
Așezați sub un copac mare, emoționați, și entuziasmați așteptăm ca Samuel să înceapă lămuririle care mă impresionau de fiecare dată. Am să redau mai exact introducerea și ultima frază a dumnealui cu privire la acest loc: " Nu mi-am închipuit că așa o să vă îndrăgostiți de locul ăsta, că nu vreți să vă mutați de aicea, dar bine...în felul ăsta o să pot să va bat la cap mai lung. Suntem la...încă odată greci rapizi în loc să treacă Kfar Nahum, satul lui Nahum, (Nahum poate fi înțeles denumirea, milostivul, deoarece majoritatea numelor ebraice au un sens) au lipit cele doua cuvinete și voi îl numiți Capernaum, dar este Kfar Nahum-satul lui Nahum. Și vorbim de centrul activității lui Isus. Exact la mijloc, între Galilea cu evrei, înălțimile Golan, care poate le cunoașteți mai mult ca ținutul Ghedarenilor, Cezarea, Filipi, Decapole..."
Și încheie cu cuvintele:" Vorbim de Capernaum /Kfar Nahum, locul de unde se aprinde făclia. Pot spune așa? "
Aşa că vă puteti imagina cum este să te afli în locul în care Isus a ținut cele mai multe cuvântări, locul unde a făcut cele mai multe minuni, locul unde Isus a locuit, și locul unde făclia s-a aprins. Când s-a terminat, și apoi am mers să vizităm, eram copleșită și emoționată că abia mă puteam stăpâni să nu plâng. Nu am cuvinte care să poată descrie prezența Domnului care m-a copleșit...
Continuará...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu