Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

marți, 31 martie 2015

Orice alegere conteaza

Iosua 24:15 Si daca nu gasiti cu cale sa slujiti Domnului, alegeti astazi cui vreti sa slujiti: sau dumnezeilor carora le slujeau parintii vostri dincolo de Rau, sau dumnezeilor amoritilor in a caror tara locuiti. Cat despre mine, eu si casa mea vom sluji Domnului.”

Copii au o fraza care o folosesc atunci cand sunt tentati sa faca doar ce doresc ei: "eu fac ce vreau" sau "nu vreau sa fac". Asa-i ca si noua "ne place" sa facem ce vrem? Sau, poate invers, nu vreau sa fac! Daca suntem sinceri, recunostem, de nu, atunci am tagadui ca Dumnezeu nu ne-a creat cu vointa libera de a alege!
O veste buna este ca Domnul Isus ne-a dat slobozenia aceasta sa facem ce vrem(Ioan8:31,32). Numai sa nu facem din aceasta slobozenie o haina a rautati(2Petru 2:16). Nu vreau sa ma largesc vorbind despre slobozenie, caci este o tema foarte profunda de studiat dar ceea ce vreau sa zic este ca mereu suntem intr-o continua alegere. Ce alegem azi ne determina sa fim cei de maine. Aleg oare ceea ce Dumnezeu doreste si asteapta sa aleg? Numai daca ne-am opri la sfarsitul zilei si am cerceta lucrurile care ne-au furat bucuria si pacea am realiza cat de important este orice alegere care o facem, fie ia cat de mica si neansemnata.
Dumnezeu mi-a aratat lucrul acesta in viata mea. Simplu, prin practica personala. Eu am sa povestesc doar un exemplu care m-a facut sa vad lucrurile altfel. Dintr-o perspectiva mult mai profunda si reala.
Intr-o zi mohorata literal vorbind, trupul meu era supus unor dureri nu prea placute. In plimbarea mea dintr-o camera in alta, de pe canapea pe pat si tot asa, mi-am luat geaca caci era frig si am iesit pe balcon...m-am uitat la cerul innourat, si am inceput sa zic: "Doamne stiu si cunosc caci Tu esti acolo, dupa nori acestia, de aceea te laud si iti multumesc ca Tu esti cu mine, te preamaresc caci fiecare clipa care o traiesc este darul Tau, te laud ca esti vrednic in veci de veci...s.a.m.d." O rugaciune pur si simplu de adorare pentru ca El este Dumnezeul viu si adevarat. Am ales sa glorific pe Domnul. M-am ridicat mai presus de durerea mea si am ales sa Il laud pe Domnul, ne-asteptand nimic in schimb. Sunt sigura caci prin harul Lui am reusit sa aleg bine. Doar simplu fapt ca Il laudam pe El imi era deajuns. Dumnezeu onoreaza alegerile bune, chiar daca nu totdeauna noi observam darurile care Dumnezeu ni le ofera ori decate ori facem alegerea corecta. El niciodata nu ramane dator. Cuvintele de lauda si glorificare care le inaltam Domnului erau rasplata Lui pentru ca eu sa fiu fericita si sa am pacea Lui. Fericita, indiferent de circumstantele in care ma aflam, bucurandu-ma de pacea Domnului. Cand Dumnezeu ingaduie anumite situatii in viata noastra, oare nu pregateste El si biruinta? Trebuie sa credem lucrul acesta! Depinde de noi sa ajungem la biruinta, desigur bazandu-ne pe puterea si harul Domnului. El pregateste biruinta, ne sfatuieste, ne invata si ne povatuieste catre ea...acum fiecare dintre noi alegem. Sa ascultam de indemnurile Lui si sa ramanem in ascultare si sub aripile Lui, sau sa facem ceea ce vrea firea carnala.
Viata fara alegeri ar fi o linie continua fara nici un farmec. Dar vointa libera lasata de Dumnezeu omului face ca viata sa fie un tablou frumos pictat de alegerile corecte.
Depinde de fiecare dintre noi de a folosi puterea credintei pentru a rezista si invinge! Dumnezeu nu este un tiran, da, El este Suveran, dar chiar si asa ne indreptateste alegerea.
Este timpul sa luam seama mai bine la alegerile care le facem. Fiecare alegere determina cat de eficienta este slujirea noastra Domnului si cat de interesati suntem de a raspunde iubirii Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu