Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

luni, 5 ianuarie 2015

Daruri - Bune sau rele

Matei 2:11
"Au intrat in casa, au vazut Pruncul cu Maria, mama Lui, s-au aruncat cu fata la pamant si I s-au inchinat; apoi si-au deschis vistieriile si I-au adus daruri: aur, tamaie si smirna."
Inca un an a trecut, si din nou ne-am amintit/sarbatorit caci, Mantuitorul nostru a lasat slava si gloria cereasca, ca sa se nasca umil intr-o iesle pentru a aduce omenirii salvare si mantuire.
Citeam zilele acestea pasajele care vorbesc despre nasterea Mantuitorului, si acest verset mi-a atras atentia ceva mai special. De ce? Deoarece Domnul mi-a spus: "Ce ai in visteria inimii tale, aceea aduci ca dar lui Isus."
Atunci mi-am concetrat atentia sa vad ce are sa imi mai zica Domnul. Eram asa de curioasa dar tot in acelasi timp, vrajmasul incerca sa ma faca sa bat in retragere, deoarece atunci cand Domnul descopera ceva este ca sa il implinesti :
"Robul acela, care a stiut voia stapanului sau, si nu s-a pregatit deloc si n-a lucrat dupa voia lui, va fi batut cu multe lovituri.
Dar cine n-a stiut-o, si a facut lucruri vrednice de lovituri, va fi batut cu putine lovituri. Cui i s-a dat mult, i se va cere mult; si cui i s-a incredintat mult, i se va cere mai mult.(Luca 12:47-48)"
Insa teama aceasta nu m-a facut sa dau inapoi, si nici nu voi da inapoi in a-L cunoaste pe Domnul si Mantuitorul meu. Aceasta e propositul meu, sa Il conosc tot mai mult. Stiu si cunosc caci, vrajmasul este cel care doreste sa ma opresca din a- I descoperi maretia si slava Celui Viu. Sunt constienta si gata ca ceea ce imi descopera Domnul sa implinesc, pentru ca El a pregatit si puterea necesara sa o pot face, si dragostea ma ajuta sa raman in ascultare. Revin si continui...
Biblia spune caci magii 1.au intrat in casa, 2.au vazut, 3.s-au aruncat si 4.I s-au inchinat. Apoi si-au deschis vistieriile si I-au adus daruri.
Hai sa vedem care este vistiria noastra din punctul Bibliei. Luca 6:45 "Omul bun scoate lucruri bune din vistieria buna a inimii lui, iar omul rau scoate lucruri rele din vistieria rea a inimii lui; caci din prisosul inimii vorbeste gura."
Vistieria noastra este inima. Aici Isus spune ca omul bun scoate lucruri bune, si omul rau scoate lucruri rele. Nu putem aduce daruri bune lui Dumnezeu, daca nu suntem oameni buni din punctul de vedere a Lui Dumnezeu, nu al nostru.
Vin in Casa Domnului, vad puterea Lui Dumnezeu, si ma prostern ca sa ma inchin inaintea Lui...apoi, imi deschid inima ca sa aduc daruri Domnului. Ce fel de daruri aduc eu, bune, sau rele?
Lucrul cel mai placut care il putem face este sa ne deschidem vistieria si sa Ii aducem daruri bune Domnului si Mantuitorului nostru Isus Cristos. Dar ca a aducem daruri bune, cand venim in Casa Domnului, inainte va fi trebuit sa trait o viata buna, adica conform Scripturii. Nu o viata traita dupa poftele firii, neascultare, manie, ura, iutime, necredinta...etc.
Priviti ce au adus magii Lui Isus: aur, smirma si tamaie. Tot ce era mai bun. Iata cum vad eu aurul, smirna, si tamaia:
Aur : dragoste. 1Corinteni 13
Smirna : ascultare. 1Samuel 15:22
Tamaie : partasie. Fapte 2:42-47
Si priviti ce spune David in Psalmul 119:72 "Mai mult pretuieste pentru mine legea gurii Tale, decat o mie de lucruri de aur si de argint." David cunostea caci Domnului nu ii trebuie aurul, argintul, smirna, tamaia noastra, (care de altfel nu sunt nimic daca nu ii da El valoare) ci o viata traita dupa Cuvantul Sau.
Ne sta un nou an in fata...plin de zile in care pasii nostri vor intra in Casa Domnului Celui Viu, si daca nu vom avea dragoste pentru Cuvantul Sau, nu il vom implini; daca nu vom da dovada de ascultare, jertfa va fi stirbita, si atunci partasia cu Dumnezeu nu va avea loc. Dragostea ma ajuta sa implinesc, iar ascultarea ma conduce intr-o partasie sigura cu Dumnezeu. Iar acestea sunt daruri care Il vor onora pe Dumnezeu. Fie ca binecuvantarea Domnului Dumnezeu sa fie peste noi si sa avem un an de belsug in El, si nu de saracie. Un an de roade/daruri bune pentru Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu