Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

joi, 16 octombrie 2014

Cat Cristos traieste in mine?

Daca ne-am adresa pacatelor, ispitelor, incercarilor, etc, cu atitudinea: eu nu pot, insa, Cristos care traieste in mine, da totul poate! Atunci suntem mai mult decat biruitori, asa cum ni se spune in Romani 8:37 .
Hotarata sa fac pasi in Cristos si sa Il cunosc mai indeaproape, intr-o seara rugandu-ma iata cuvantul care mi-a fost daruit de Duhul Sfant in rugaciune: nu biruiesti si nu poti sa experimentezi puterea mea cand ai nevoie pentru ca nu implinesti acest verset - Galateni 2:20 - "dar nu mai traiesc eu, ci Cristos traieste in mine. Cat Il lasi sa traiasca in tine? Un sfert, jumatate, sau adesea mai putin?!" Am ramas muta...de atatea ori acest verset mi-a fost de ajutor cand am avut nevoie, si bine zic, cand am avut nevoie, nu si intodeauna. Si iata caci Domnul sa prezentat sa imi arate greseala mea, sa ma mustre si sa ma indrepte.
Cum ne-ar fi vorba, faptele, trairea, umblarea pe acest pamant numai daca am implini sau trai doar acest verset?? Numai un verset dragi mei! Imaginativa o Scriptura intreaga traita? Ne bucuram de oameni puternici ai credintei si le apreciem viata; ne place amprenta care au lasat-o in lumea aceasta, si ne multumim cu atat. Asa ne inseala diavolul sa ne multumim in a nu fi mai mult decat ceea ce suntem. Si noi putem fi un/a Avraam, David, Moise, Ieremia, Maria, Pavel, Daniel, Petru, Iacov, Martin Luther, David Wilkerson, Richeard/Sabina Wrumbrard, Petru Popovici, unii din putini care imi vin acum in minte. Ce ma impiedica sa traiesc credinta care ei au trait-o?
Acesti oameni au implinit intru totul versetul acesta "Am fost rastignit impreuna cu Cristos, si traiesc...dar nu mai traiesc eu, ci Cristos traieste in mine.Si viata, care o traiesc acum in trup, o traiesc in credinta in Fiul lui Dumnezeu, care m-a iubit si S'a dat pe Sine insusi pentru mine."(Gal.2:20)
Privesc intr-o noua lumina versetul din Filipeni 4:13 "Pot totul in Cristos, care ma intareste." Atunci cand un stapan isi trimite un rob la datorie sau intr-o misiune il imputerniceste ca sa poate implini ceea ce i se cere. Cu cat mai mult noi, ca robi ai lui Cristos suntem imputerniciti sa avem biruinta. "Pot totul" lui Pavel era ca acctiona in Cristos, de aceea Domnul il intarea si reusea in totul. Atunci cand nu actionez in Cristos esecul este sigur. De aceea Petru ne indeamna "smertiti-va sub Mana tare a lui Dumnezeu, pentru ca la vremea/potrivita Lui, El sa va inalte."(1Petru 5:6) Cand noi ramanem in supunere si ascultare, daruindu-I tot ceea ce suntem si detinem Domnulului, ca El sa domneasca, atunci suntem mai mult decat biruitori, pentru ca Cel ce este in noi, este mai mare decat cel ce este in lume.(1Ioan 4:4) Cand cunoastem ca suntem biruitori datorita puteri si harului lui Cristos, in momentul acela "putem totul" si atunci cred ca este "vremea potrivita/Lui sa va inalte". In ce ne inalta Dumnezeu? Ne inalta cu o treapta mai sus/mai aproape de a fi ca El. Oricate ori ne inalta, din nou si din nou ne smerim sub Mana Lui cea tare ca sa fim mai mult decat biruitori, pana ajungem sa fim ca El, dar cu o atitudine de rob, nu de stapan. Nu poate sa ne inalte inainte de vremea potrivita, intrucat va fi trebuit sa fim destoinici pentru /in orice lucrare buna.(2Tim. 3:17) Dumnezeu inalta doar vasele care au o intrebuintare de cinste, caci acestia s-au departat de faradelege si s-au sfintit ca sa fie folositori Stapanului, destoinici pentru orice lucrare buna.(2Tim.  2:19-21) Cateodata o lucrare buna in ochii lui Dumnezeu nu este prea buna si in ochii nostri; dar vedeti, aici sta frumusetea alegerii, in a ne supune sub Mana tare a Lui Dumnezeu pentru a fi biruitori, impotrivindu-ne diavolului prin puterea lui Cristos, alegand sa ramanem increzatori si ascultatori fata de Dumnezeu. Iata de ce Iacov prima data spune: "supuneti-va, dar, lui Dumnezeu"(Iacov 4:7a), apoi, continua "impotriviti-va diavolului si el va fugi de la voi". Cand accept sa ma supun lui Dumnezeu este ca recunosc ca El este cu mult mai puternic si intelept; cand sunt imputernicita cu putere din puterea Sa, atunci pot sa ma impotrivesc diavolului.
Dumnezeu doreste atat de mult sa fim oameni ai Lui...insa toti mai putini sunt hotarati sa fie ceea ce Dumnezeu a hotarat sa fim. Daca suntem hotarati, adica decisi, neclintiti in a fi ceea ce Dumnezeu a hotarat sa fim, vom lasa ca Cristos sa traiasca in noi in toata plinatatea Sa. Este bine sa studiem viata Lui Isus Cristos ca sa intelegem si sa cunoastem ca in noi El nu traieste decat minimul. Si ne multumim cu atat, cand putem trai o viata puternica in credinta in Isus Cristos.
Sunt eu hotarata, sa nu ma las nicidecum pana cand Cristos va trai in toata plinatatea Sa in mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu