Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

luni, 22 septembrie 2014

"Ce crezi ca asteapta Dumnezeu de la tine?"

Rugandu-ma si dorind calauzirea Lui Dumnezeu intr-un anumit lucru, m-am trezit cu cateva intrebari din partea Lui: "Ce crezi ca asteapta Dumnezeu de la tine in perioada aceasta? Ce vrea Dumnezeu de la tine?" Duhul Sfant m-a pus pe ganduri...
Cum pot realiza ceva daca nu am un tel/scop bine definit? Si daca am, ce ma impiedica sa le implinesc?
Daca eu nu stiu concrect ce vrea si ce asteapta Dumnezeu de la mine, atunci cum as putea infaptui ceva? Voi merge bajbaind, cu teama si neliniste deoarece nu am nici idee pe unde sunt si pe unde merg. De aceea biserica Lui (fiind eu si tu) scade in economia spirituala si ramane fara puterea Duhului Sfant, ca habar avem ce vrea Dumnezeu de la noi. Daca ne-am adanci zilnic in Cuvantul Lui si am cerceta Scripturile, Dumnezeu este credincios si drept, ne va purta pe carari drepte"din pricina Numelui Sau"(Ps.23:3), iar Duhul Sfant ne-ar descoperi despre lucrarile marete ale lui Dumnezeu cu privire la noi. Ne-am ridica impotriva vrajmasului si am lucra pentru zidirea trupului lui Cristos.(Efeseni 4:12)
 Vrajmasul intodeauna a cautat sa inmoaie inima poporului cu dejnadejde si descurajare ca apoi sa castige batalia care noi deja o avem castigata in Cristos. De aceea afirma Pavel:"Pot totul in Cristos, care ma intareste."Filipeni 4:13
De acea nu stiu ce asteapta si vrea Dumnezeu de la mine, pentru ca m-am lasat intimidada de vrajmas si nu mai folosesc autoritatea si imputernicirea are o detin in Cristos. Ce clar suna acum acest verset:" Pot totul, adica orice lucru il pot trece biruitor, doarece Cristos ma face tare sa fiu un om al biruintei. Imi suna in minte cateva cuvinte ascultate intr-un mesaj: Nu noi ar trebui sa supravetuim, ci cel rau caci el are zile numarate.
Vrea Dumnezeu sa fim plini de incredere? Da, dar nu pe baza puterilor noastre ci pe autoritatea si plinatatea care o avem in El ca fii ai Lui.
Cristos doreste sa actionam pe baza puterii care o detinem in El. Dintotdeauna vrajmasul s-a luptat si lupta sa inmpoie inima poporului Lui Dumnezeu ca ei sa nu acctioneze si sa fluture stegul biruintei in Numele Celui care a biruit totul. Cel rau intodeauna doreste sa insufle deznadeje si descurajare peste copii Lui Dumnezeu. 1Petru 5:8
Versetul 9 continua si spune: "Impotriviti-va lui, tari in credinta..."
Cum pot fi tare in credinta?
Imi pun nadejdea in Dumnezeul care m-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei;  caci mi-a pus picioarele pe stanca, stanca fiind Cristos (1Cor. 10:4) si mi-a intarit pasii, ca mersul meu sa fie statornic si triumfator.
Nu ajunge sa stiu ce trebuie sa fac, ci  trebuie sa am credinta si nadejde, care ma vor conduce la biruinta.
Necredinta si teama ma vor tine legata sa nu actionez si sa stau numai sa ma apar ca sa supravetiesc, insa credinta si nadejdea puse pe baza puterii Lui Dumnezeu ma conduc pe taramul glorios al biruintei in Cristos. Aleluia! Doamne te rog calauzeste-ne prin locurile promise si nu ne lasa sa ne multumim cu putinul care ne-am invatat, caci Tu esti un Dumnezeu maiestos, plin de slava si putere. Tu esti un Dumnezeu Mare care ne porti totdeuna in carul Tau de biruinta.  Arata-ne prin Cuvant, prin creatie, prin Duhul Sfant ce doresti si astepti Tu de la noi sa facem acum.
Ma prostern in Fata Ta Dumnezeule...ah, si inima imi spune ca Tu doresti ca eu sa pun mana pe armele care mi le-ai pus la dispozitie si sa lupt lupta cea buna a credintei, pasind pe tarmurile promise, traind o viata glorioasa in Tine...mi-ai dat har din harul Tau ca eu sa traiesc precum Tu ai trai aici pe pamant. Mi-ai deschis cerul ca sa-Ti vad maretia si slava, sa nu ma multumesc cu o farama aici; legata de locuri ceresti, cu Tine mereu sa traiesc, o viata de rob credincios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu