Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 18 octombrie 2013

Dumnezeu - Dragoste - Eu

Zilele acestea am fost prea ocupata ca sa birui ispitele, sa îmi fac treburile, și multe altele...încât pe buzele mele nu mai erau cuvintele acelea sublime și mărețe ale biruitorului - cuvinte de lauda și mulțumire la adresa Dumnezeului Celui Sfânt.
Asa ocupata am fost sa birui ispitele care năvăleau năprasnic peste ființa mea încât am uitat ca Dumnezeu este alături de mine, arătându-mi calea spre biruință, însa eu nu o observam deoarece luptam, luptam, luptam sa birui, luptându-ma cu pumnul în vânt. În disperarea care îmi cuprindea ființa , neștiind dacă biruiam sau eram biruita, m-am prăbușit la picioarele Lui...atunci mi-a venit în minte cuvintele lui David:
"Cuvinte pline de farmec îmi clocotesc în inima și zic: Lucrarea mea de lauda este pentru Împăratul! Ca pana unui scriitor iscusit sa-mi fie limba!" (PS. 45:1)
În fiecare zi Tatăl meu a făcut ceva special pentru mine. Și am înțeles ca Tatăl meu nu se bucura asa de mult de mine ca luptam sa birui ispitele, testele, examenele, încercările, (oricare ar fi ele), cat s-ar bucura când copilul Sau iubit în circumstanțele care par a nu fi prielnice pentru sine, lauda și mulțumirea ii sunt din belșug pentru Cel care face ca toate lucrurile sa lucreze spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu(Rom 8:28). "Fiindcă ma iubește - zice Domnul (PS 91:14), "fiindcă Ma iubești Carmen, ești fiica Mea, și toate lucrurile care ție îți par nelogice și adesea prea de tot, este ca sa te desăvârșesc." 1Petru 5:10 Dumnezeul oricărui har, care v-a chemat în Cristos Isus la slava Sa veșnică, după ce veți suferi putina vreme, vă va desăvârși, vă va întări, va va da putere și vă va face neclintiți.
"Ție poate îți scapă uneori lucrurile de sub control fiica Mea, însă Mie - Niciodată!"
Prin ceea ce trecem, este, caci El lucrează în noi, o greutate veșnică de slava. Mărit să fie Domnul! (2Corinteni 4:17)
Nu știe El ce face? Trebuie sa ii zic eu ce trebuie sa facă? Oare nu știe Atotstiutorul a toate ce este cel mai bun pentru mine? Trebuie sa Îl implor sa dea la o parte ispitele necruțătoare, suferință, îndoială? Ne dorim un drum fără obstacole, fără nedreptăți, fără suferință, fără ispite, dar, oare, Cristos a avut sau ne-a trasat o astfel de cale? Satan este acela care ne oferă scurtături către atingerea scopurilor, nu Cristos. Evrei 2: 18 Și, prin faptul ca El insusi a fost ispitit in ceea ce a suferit, poate sa vina in ajutorul celor ce sunt ispititi.
Observați caci totdeauna Cristos poate sa vina in ajutorul celor ce sunt ispititi. Poate, doar sa vrei.
Cristos a suferit ceea ce noi niciodata nu vom putea sa intelegem cu mintea aceasta sacrificul care l-a facut din dragoste pentru noi...atunci cand suferea, sa luam un exemplul - cel mai infiorator dar totusi cel mai iubitor act de iubire - Golgota. 
Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai părăsit?( Matei 27:46b)
"Fiul Meu preaiubit" rosteste Tatal in unele imprejurari( botezul Lui Isus, pe munte la schimbarea la fata) "in Tine Imi gasesc toata placerea mea".(Marcu 1:11) Si totusi cerul tacea atunci cand Fiul preiubit suferea, iar satan sunt sigura ca era acolo prezent sa Il ispiteasca prin mii de soapte. Insa dragostea care Il lega de Tatal a fost atat de puternica caci evanghelistul Luca relateaza cuvintele care dovedesc lucrul acesta. "Tata, in mainile Tale Imi incredintez duhul"(Luca 23:46) Tata si Fiu, legati in dragoste desavarsita.
Atunci cand soarele s-a intunecat, si intunericul domnea, Isus striga la Dumnezeu, insa cred ca in acele momentele ingrozitare s-a increzut in cuvintele Tatalui Sau :  "Tu esti Fiul Meu preiubit..." iar Fiul Isi dovedeste dragostea si increderea chiar daca nu vedea, sau auzea nimic, dar simtind- I dragostea de Tata; priviti raspunsul Fiului: "Tata, in Mainile Tale Imi incredintez duhul"! Un tablou perfect a iubirii. Tata - Fiu - Omenire. 
De aceea lucrarea mea de lauda este pentru Cel care ma iubit si ma iubeste; zi de zi imi arata dragostea Sa prin dovezi clare ca am pret in ochii Lui, modelandu-ma dupa planul Sau. Care lucrare? Orice activitate poate fi o lucrare de lauda pentru El; orice munca, orice realizare, orice lucru ar fi el , sa exprime pretuirea care o am pentru Dumnezeu. Daca Tatal meu zi de zi face ceva special pentru mine, de ce atunci nu as face si eu ceva special pentru El?!
Poate te intrebi ce poti face tu sau eu sa fie special pentru Dumnezeu? El da, a facut lucruri extraordinar de speciale, precum, a dat pe singurul Sau Fiu sa moare pentru noi(Ioan 3:16), ne-a dat un Mangaitor - Duhul Sfant(Ioan 14:16) ne-a dat pace din pacea Sa(Ioan 14:27), har dupa har ( Ioan 1:16,17), ne-a iubit intai, inainte, fara sa fi meritat(1Ioan 4:19), bunatate, protectie, calauzire, ajutor...si mule binecuvantari care trecem asa de multe ori ca fiind ceva normale. Pot face totul special pentru Tatal meu. Atata cat dragostea ma leaga de El, voi face chiar si din cele mai marunte lucruri, ceva special pentru El. Chiar si suferintele sau ispitele le pot transforma in dovezi ale iubirii mele. Sa dau exemplu ca sa nu ramanem undeva colapsati, si sa ne intrebam, care lucruri sunt speciale pentru Dumnezeu. I-au exemplul meu: toata ziua sunt acasa, ma ocup de lucrurile casei, ale copiilor, ale sotului, invat un instrument, citesc Cuvantul, studiez, dau ajutor celor care au nevoie, sufar, sunt lovita, intristata...etc. Toate acestea le fac/le rabd din toata inima, ca pentru Domnul, deoarece slujirea mea/suferinta sunt inchinate Domnului Cristos. (Coloseni 3:23,24)
"Fiindca ai pret in ochii Mei - Te iubesc cu o iubire vesnica" - aceste cuvinte ale Lui Dumnezeu ma leaga de dragostea Sa, ca sa pot infrunta, sa birui orice circumstanta, chiar daca soarele se va intuneca, cerul va tace, intunericul va domni, soapte straine imi vor zice ca sunt parasita de Dumnezeu, eu Carmen, fiica Marelui Imparat imi incredintez soarta in Mana Tatalui meu! Dar nu ma opresc aici, ci vestesc bunatatea Lui, dragostea si indurarea care necurmat ma vor insoti pana la capat.
Psalmul 55:22 Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului, si El te va sprijini. El nu va lasa niciodata sa se clatine cel neprihanit.
Corinteni 4:8 Suntem incoltiti in toate chipurile, dar nu la stramtorare; in grea cumpana, dar nu deznadajduiti;prigoniti, dar nu parasiti; trantiti jos, dar nu omorati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu