Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

joi, 6 iunie 2013

Fiecare Pacat - O Rana

Intr-o dimineata, fiind la rugaciune iata ce mi-a descoperit Domnul in conversatia noastra...
"Prietenia Domnului este o arma pentru credincios. Pe cand prietenia lumii este arma diavolului. 
Si de prea multe ori in loc ca credinciosul sa fie biruitorul este cel biruit. Nu este asa?! Diavolul arunca hrana firii voastre prin care sa fiti momiti. Placeri eu-lui. Un drept care vi se cuvine, ochi pentru ochi, o rasplata dupa fapta, etc. Atunci cand diavolul va ademeneste sa pacatuiti cu o vorba rea, un gand rau, o purtare necuvincioasa, o clevetire, razbunare, ura, judecata, neascultare, sa nu iubesti si multe altele, este caci in spatele tuturor acestor "drepturi" care credeti ca le aveti, este un plan bine definit al vrajmasului. Fiecare pacat - o rana. Cu cat ve-ti pacatui mai mult, cu atat ve-ti fi mai raniti. Si cu cat sunteti mai raniti cu atat sunteti mai usor de inghitit de el.(1Petru 5:8) 
Nu va lasati inselati; fiti vegheatori, caci fiecare "placere de o clipa" este o rana profunda in sufletele voastre, si un avantaj pentru diavol."
Am meditat mult la lucrul acesta... Fiecare pacat - o rana. Cu adevarat asa este! Mi-am adus aminte ca candva am fost exact ca si omul din pilda Samariteanului.(Luca 10:30-35) Cazuta intre talhari, dezbracata, jefuita de tot ce aveam, batuta zdravan si abandonata in agonia morti. Dar, Smariteanul m-a vazut si I s-a facut mila de mine. S-a apropiat mi-a legat ranile, a turnat balsam divin, m-a purtat pe brate si m-a dus la loc de adapost. Astazi sunt la adapostul aripilor Sale. O, Isuse iti multumesc, nu meritam... ceea ce sunt astazi e datorita harului si milei Tale! Numai prin jertfa Ta am intrare la Tatal. Te laud caci sunt lucrarea Mainilor Tale. Vrednic este Samariteanul cel milos.
Este cu neputinta sa nu gresim trecand prin aceasta lume, insa avem la Tatal un Mijlocitor. Sa ne pocaim imediat, sa cautam curatirea in jertfa Domnului Cristos, si sa nu mai facem. Sa ne departam de orice faradelege. Ajuta-ne Doamne Dumnezeule!  
2Timotei 2:19b
„Oricine rosteste Numele Domnului sa se departeze de faradelege!”

Astazi Cristos mai leaga, mai vindeca rani. Vino la El ca sa te vindece si sa faca din tine un om sanatos si puternic. Nu ai nevoie de Cristos ca Samaritean care sa iti lege/vindece ranile? Eu inca mai am nevoie...
"Astazi venim in smerenie si pocainta, Doamne sa ne vindeci ranile. Am pacatuit impotriva Ta, si numai impotriva Ta. Modeleaza-ne si fa-ne oameni puternici in Tine care sa biruiasca raul facand binele.
Avem nevoie de sanatate sufleteasca, o Tata ai mila si vindeca-ne, te rugam. Amin!"
Ieremia 33:6
„Iata, ii voi da vindecare şi sanatate, ii voi vindeca si le voi deschide un izvor bogat in pace şi credinciosie.

2 comentarii: