Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 8 martie 2013

Cu Isus...pana la sfarsit!

Doresc sa fac o completare la ultima mea postare. Aici este un mic ungher unde imi astern gandurile si meditatiile mele, deaceea prima data voi folosi ca exemple lucrurile traite de mine. Ceea ce vreau sa completez este caci eu am facut parte dintre acei care pocainta i se parea grea. Ce atata biserica, ce atata rugaciune, ce atatea reguli, etc?  Toate le faceam dar imi era greu deoarece iubeam lucrurile firii, mai mult decat pe Mantuitorul si Domnul Isus Cristos. Sau, traiam o pocainta amortita, cand toti ceilalti erau cu probleme, dar nu eu. Eu, eu eram bine, toti ceilalti aveau paie in ochii; insa nu vedeam ca eu aveam barna, nu doar un pai. Totul imi era greu, fiindca inima mea inca nu avusese acea intanlire extraordinara cu Isus Cristos.
Acum, totul e diferit. De ce? Pentru ca m-am intanlit cu Isus, si am experimentat dragostea Lui. Ochii mei L-au vazut si ceea ce vedeam acum, nu era paiul din ochii celor din jur; nu, ci vedeam barna ceea mare din ochii mei. Eram o mare pacatosa nevrednica de nimic ce isi merita osanda si pedeapsa. Oh, dar El s-a aplecat cu mila, m-a curatit, mi-a vindecat ranile, si mai important ca orice alt lucru, am simtit pentru prima data ce inseamna sa fii iertat. Curatita, iertata si mantuita. Acum am un Domn, un Mantuitor pe care Il iubesc, mult mai mult decat insami viata mea, deoarece ea nu mai este a mea; nu mai traiesc eu, ci Cristos traieste in mine! Il iubesc deoarece El m-a iubit intai.(1Ioan 4:19)
Calea crucii Lui Cristos va costa mult de tot adesea. Voi intampina necazuri, stamtorari, voi fi batjocorita, hulita, s.a.m.d(Ioan16:33)...dar toate acestea nu ma vor impiedica sa le intampin cu pace si bucurie in sufletul si inima mea, si sa ies biruitoare asa cum Cristos a facut-o. Planurile Lui sunt desavarsite si bune. Dragostea Lui pentru mine imi va da puteri sa le biruiesc asa cum El le-a biruit. Dragostea pentru Isus ma va tine legata de El, chiar daca adeseori va fi greu, dar nu imi va fi greu. Ochii mei nu sunt atintiti la problema ci, la Cel care imi da putere sa calc peste serpi, sa infrunt pe vrajmas; Isus Cristos imi da puterea sa biruiesc ca sa ajung acasa unde ma voi intanli cu El.(Luca 10:19)
Daca imi va fi greu sa fiu credincioasa, sa fac sacrificii pentru Cristos, sa fiu smerita, sa raman in ascultare, este caci iubirea mea pentru El s-a racit si am uitat ceea ce Dumnezeu a facut pentru mine.(Ioan 3:16)
Pavel, Petru, Stefan, si mii si mii, au dat totul pentru Cristos. M-am gandit la ei, si, nu cred ca nu a fost greu. Da, a fost foarte greu, insa, cred ca, nu le-a fost greu sa Il urmeze pe Cristos pana la sfarsit, deoarece ei Il iubeau mult mai mult decat orice altceva, mai mult decat viata lor.
Calea Lui Cristos este grea, foarte grea si doar cei care Il iubesc si au credinta in El vor putea merge pe ia, dar sa indraznim, caci El a biruit. Ea poate fi pentru noi o povara(Matei 20:11,12) sau puterea si intelepciunea Lui Dumnezeu. (1Corinteni 1:18,24)
Cu Isus...pana la sfarsit. Din El, prin El, si pentru El sunt toate lucrurile. Eu aleg, orice ar fi, orice voi intampina, cu Isus pana la sfarsit! Tu ce alegi?
Ajuta-ne Doamne, sa fim biruitori in toate, caci nu ne bizuim pe puterea noastra, ci noi ne bizuim pe Numele Domnului Dumnezeului nostru.(Ps.20:7)

Un comentariu: