Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

luni, 7 ianuarie 2013

Darul complet a Lui Dumnezeu

Luca 2:11  astazi, in cetatea lui David, vi S-a nascut un Mantuitor, care este Cristos, Domnul."
 In viata mea a fost un "astazi" cand Cristos, Domnul s-a nascut ca Mantuitor. 
Nu a fost deajuns doar El sa se nasca in viata mea. Ce ar fi fost de viata mea daca L-as fi lasat doar sa se nasca? Ce ar fi fost daca nu ar fi crescut? Ce ar fi fost daca nu-L lasam sa moara pentru mine pe dealul Golgota? Ce ar fi fost daca nu acceptam biruinta Lui asupra mortii prin invierea Sa?Zilele acestea am vazut caci atata lume accepta ca Isus Cristos s-a nascut ca Mantuitor, si...atat. La ce ar fi ajutat ca Isus Cristos sa se nasca si apoi sa se intoarca inapoi la Tatal, fara sa ia asupra Sa toate faradelegile noastre? Ar fi adus El mantuire omenirii? Nicidecum. Sunt patru categorii de oameni. Cei care accepta darul complet a Lui Dumnezeu, apoi cei care accepta doar invelisul stralucitor si frumos, apoi cei doar care se uita de departe la darul frumos dar nu se apropie sa Il accepte si cei de pe urma care nu Il accepta deloc.
Nu este deajuns ca Isus sa se nasca-n viata ta. Trebuie sa accepti moartea Sa, si invierea Sa...
Primeste darul complet a Lui Dumnezeu pentru tine. Nu te multumi doar cu invelitoarea.
Da, a fost o zi de mare bucurie cand Isus Cristos s-a nascut in viata mea. Dar, a fost o zi de o mai enorma bucurie, atunci cand  am desfacut darul acela frumos, si am vazut caci El si-a dat viata pe crucea din Golgota pentru mine ca sa ma rascumpere si sa ma salveze de la moarte, caci atat de mult m-a iubit. A biruit moartea si a iesit triumfator pestea ia.
Abia atunci am primit darul complet a Lui Dumnezeu .
Anii la rand m-am multumit doar cu privitul la darul Lui Dumnezeu. Apoi, am fost multumita doar cu invelitoarea. Dar, a urmat o zi cand, am deschis darul Acela care era pentru mine, si doar atunci am putut exclama: ce dar nemeritat! Doar atunci cand deschizi darul Lui tu te micsorezi iar El, Cristos va creste in tine.
Primeste darul complet a Lui Dumnezeu, nu te multumi doar cu privitul sau cu invelitoarea. Nu zi: Doamne e deajuns ca ai lasat slava cereasca si Te-ai nascut umil intr-o iesle;
 este deajuns ca ai trait o viata umila de tamplar. Nu spune asta! Lasa-l sa se nasca in viata ta, dar acepta-L sa si moara pentru tine! Accepta si invierea Sa, biruind boldul mortii pentru tine.
 


E darul Lui Dumnezeu complet pentru tine! Nu te multumi doar cu o parte din dar, ci primeste-L in totalitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu