Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 8 aprilie 2012

Viu in veci de veci!

Matei 28: 2-6
Si iata ca s-a facut un mare cutremur de pamant; caci un inger al Domnului s-a coborat din cer, a venit si a pravalit piatra de la usa mormantului si a sezut pe ea. 
Infatisarea lui era ca fulgerul, si imbracamintea lui alba ca zapada. Strajerii au tremurat de frica lui si au ramas ca niste morti. 
Dar ingerul a luat cuvantul si a zis femeilor: „Nu va temeti; caci stiu ca voi cautati pe Isus care a fost rastignit. 
Nu este aici; a inviat, dupa cum zisese. Veniti de vedeti locul unde zacea Domnul;

Isus Cristos este viu in vecii de vecilor!
S-a cutremurat pamantul, s-au rupt legaturiile mortii..si un inger coboara din cer si rosteste cuvintele cele mai triumfatoare dupa cele care le-a rostit Isus pe cruce( S-a ispravit): A inviat! 
Si astazi rasuna aceleasi cuvinte de triumf: Isus e viu, traieste in vecii vecilor! Cine aude in vremurile acestea zgomoatoase cuvintele victoriei? Cine primeste vestea buna?  Doar cei ce Il cauta!
Vs. 5 - Dar ingerul a luat cuvantul si a zis  femeilor (nu strajeriilor): Nu va temeti; caci stiu ca voi cautati pe Isus care a fost rastignit.
Vestea buna o aud si o primesc doar cei care Il cauta pe Isus.
Stie si cunoaste Dumnezeu oameni care au o inima insetata dupa Cristos; El va trimite veste buna tuturor celor care Il vor cauta.
Vs 6b - Veniti de vedeti locul unde zacea Domnul; - nu numai ca vei primi veste caci El este viu, dar vei vedea caci El este viu in viata ta.
Apocalipsa 1: 17b-18
 „Nu te teme! Eu sunt Cel Dintai si Cel de pe Urma,
 Cel Viu. Am fost mort, si iata ca sunt viu in vecii vecilor. Eu tin cheile mortii si ale Locuintei mortilor.

Isuse, Tu stapanesti moartea, si vocea Ta da viata celui smerit si umil care implora mila si iertare.
Proclam caci Tu, Isus Cristos esti viu in vecii vecilor; te-am cautat, am primit vestea buna, am crezut, si acum Tu este viu in viata mea! Te-ai indurat de mine...Doamne nu meritam, dar in mila si dragostea Ta m-ai facut un martor al Invierii Tale. Multumesc!
A inviat! Este viu! 
In aceasta zi a Invierii, ne bucuram si ne minunam de triumful Lui Isus Cristos. Esti tu un martor al Invierii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu