Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

joi, 5 aprilie 2012

Pe cruce sus Tu ai murit o scump Isus, pentru mine!

Pe cruce sus , pe cruce sus Tu ai murit o scump isus , prin moartea ta noi sa traim si fericiti pe veci sa fim!

:/Batut ai Fost si palmuit Isuse scump Isus iubit, cu spini ai fost incununat ,Isuse dulce Imparat!:/

Ca prin coroana Ta de spini, sa avem pe veci cununi de crini,
Obrazul Tau ti`a fost scuipat in ziua cand Te`au judecat ..
Iar Tu duios la ei priveai caci ii iubeai caci ii iubeai ..
O cruce grea Ti`au pregatit sa mori pe ea ca osandit..

Osanda noastra ai luat , blestemul greu L`ai ridicat , in veci de veci sa fii slavit Isuse scump, Isus iubit!

 Te urmez si te iubesc Isuse, nici de dragul raiului, nici de frica iadului, ci de dragul Tau, caci m-ai iubit pana dincolo de moarte.

 "Nici de dragul raiului, nici de frica iadului, ci de dragul Celui ce m-a iubit pana dincolo de moarte" -Mitrut Stiopu-

"Dar El, Isus Cristos a fost strapuns pentru pacatele mele, zdrobit pentru faradelegile mele. Pedeapsa, care mi-a adus pacea, a cazut peste El, si prin ranile Lui sunt tamaduita."

Pe cruce sus Tu ai murit o scump Isus, de dragul meu...
De dragul Tau Isuse, ma lupt sa biruiesc ispita
De dragul Tau, traiesc, iubesc si rabd
De dragul Tau Isuse, iert totul asa cum m-ai iertat si Tu
De dragul Tau renunt la toate in lumea asta
De dragul Tau Isus iubit, eu pot sa sufar, eu pot sa tac
De dragul Tau Yeshua pot totul, caci Tu ma intaresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu