Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 18 martie 2012

Placere

Dumnezeu din ceruri l-a trimis pe singurul Sau Fiul pentru noi, ne-a aratat dragoste de Tata. Este timpul cand trebuie sa-I aratam/demonstram dragostea si noi prin fapte, prin umblarea noastra; in orice clipa din viata noastra. Da, totdeauna.
Dumnezeu Tatal a gasit placere in Fiul Sau Isus Cristos in tot ceea ce a facut cand a umblat pe pamant. Si El stia caci aducea placere Tatalui Sau. Ioan 8: 29 "Cel ce M-a trimis este cu Mine; Tatal nu M-a lasat singur, pentru ca totdeauna fac ce-I este placut."
Isus cunoastea caci Tatal Sau era cu El, stia ca nu l-a lasat singur. Stia bine caci Tatal Sau isi gaseste toata placerea in El. Luca 3:22b "Tu esti Fiul Meu preaiubit: in Tine Imi gasesc toata placerea Mea!
De ce cunoastea Isus ca Tatal Sau isi gaseste toata placerea in El? Numai pentru ca a auzit de la Tatal Sau aceasta? Mda, poate si de aceasta dar, cred ca cunoastea mai bine lucrul acesta pentru caci implinea tot ceea ce Tatal Sau l-a trimis sa faca. Ioan 12:49 "  Caci Eu n-am vorbit de la Mine insumi, ci Tatal, care M-a trimis, El insusi Mi-a poruncit ce trebuie sa spun si cum trebuie sa vorbesc."
Isus implinea tot ceea ce Tatal Sau i-a poruncit. El traia in ascultare, si Tatal isi gasea toata placerea in El.
Oare cata placere gaseste Tatal nostru in noi? Este o intrebare logica, nu crezi? Doarece afirmam caci Dumnezeu este Tatal nostru. O, Tata...oare cata placere gasesti in noi?
Isus a spus: Ioan 5:19 " Isus a luat din nou cuvantul si le-a zis: „Adevarat, adevarat va spun ca Fiul nu poate face nimic de la Sine; El nu face decat ce vede pe Tatal facand; si tot ce face Tatal face si Fiul intocmai."
Noi ar trebui sa facem ceea ce vedem pe Tatal nostru facand. Pe cine copiem noi? Pe Tatal, sau pe cine?
Oh, Doamne imi doresc din toata inima sa gasesti placere in mine! Dar pentru aceasta trebuie sa-Ti fiu supusa, smerita, ascultatoare...etc. Invata-ma, ajuta-ma! Tu ma chemi sa fiu ca si Fiul Tau, ajuta-ma sa ascult de poruncile Tale, sa implinesc voia Ta si nu voia mea.
Cata placere crezi ca gaseste Tatal tau in tine? Cata dragoste, sau ce fel de dragostea a avut Isus pentru Tatal Sau? Aceasi dragoste trebuie sa o avem si noi; sa o aratam, s-o demonstram la fel cum Cristos a facut-o.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu