Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

joi, 8 martie 2012

Mireasma


De multe ori o zi este asteptata pentru ca are o semnificatie anume, pentru ca promite ceva, pentru ca se va sarbatori un anume lucru, si asa mai departe.
8 Martie. Este o zi in care femeile se bucura putin mai mult de marea dragoste cu care sunt inconjurate zi de zi.
Fiecare zi este deosebita, este un dar de la Dumnezeu pentru noi, in orice zi dragostea daruieste roade.
Astazi am auzit ceva care m-a impresionat suficient ca sa il mentionez aici. O mama in varsta, a trimis sa fie cumparate flori pentru ficele ei. Desi ea este departe de ficele ei, a imputernicit pe un complice sa se ocupe de acest detaliu. M-am gandit profund la acest lucru...o mama, in varsta, departe...nu asteapta, ci daruieste, nu are pretentii, ci cauta resurse si mijloace cum sa arate iubirea ce o are pentru ficele ei. Asa-i ca seamna cu Isus?
Nu conteaza cat sau ce daruiesti. Important e sa daruiesti si sa raspandesti mireasma placuta celor din jur. Poate ca nu ai avut ocazia sa primesti, insa nu astepta, daruieste tu; fa tu ceva. Te simti iubita, pretuita cand primesti, insa cei care daruiesc sa spuna ce bine este sa si daruiesti. Cand ai dragoste, faci orice pentru ca iubesti.
Dumnezeu ne-a iubit intai. Cristos a dat totul pentru noi.
1Ioan 4:19 Noi Il iubim, pentru ca El ne-a iubit intai.
Multe binecuvantari tuturor femeilor; sa fiti iubite si pretuite de Domnul si de cei dragi.

Astazi am primit florile mele preferate: freze. Cel mai minunat sot a adus cele mai minunate flori(gracias Dany:*)
In timp ce le aseazam in vaza, le priveam curioasa, de ce sunt ele preferatele mele. Nu stiu inca:))
De unde le-a cumparat, tocmai le-a scos dintr-un frigider, si nu aveau mai deloc mireasma. Oh, eram putin ca sa nu zic mult, deceptionata. Florile mele preferate nu aveau mireasma lor fermecatoare. La nu mult timp, am inceput sa simt mireasma. Si am priceput. Au inceput sa se incalzeasca si sa raspandeasca parfumul lor atat de minunat. Chiar atunci mi s-a dus gandul la o asemanare. Cand Cristos Soarele neprihanirii ne incalzeste, raspandim mireasma care ne deosebeste atat de mult de ceilalti. Cand numai suntem sub razele calde ale Mantuitorului suntem ca si frezele scoase de la frigider; aratam bine, insa fara nici o mireasma. Cum m-am intristat eu ca nu aveau mireasma, frezele mele la inceput, cu cat mai mult cred ca Cristos se intristeaza atunci cand nu stam sub razele Lui sa ne incalzeasca ca sa putem raspandi mireasma Lui care a pus-o in noi. Doamne, ne-ai creat asa fiinte minunate si ai pus in noi parfumul Tau, ajuta-ne sa stam mereu sub razele Tale, ca sa raspandim mireasma Ta. Astazi printr-un simplu lucru, Doamne m-ai invatat ca Tu esti Soarele Neprihanirii, ca trebuie sa stau sub razele Tale ca sa ma incalzesti, si ca doar asa voi putea sa eman mireasma Ta.

Nu stiti voi ce mireasma am eu acum in camera de la frezele mele:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu