Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

sâmbătă, 11 februarie 2012

Nu descuraja

Isaia 41:10
Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin în ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare.

De cate ori dupa ce am iesit biruitori nu am afirmat cu tarie caci nu ne vom lasa iarasi inselati de vrajmasul si nu vom crede tot ceea ce ne aduce in mintea noastra? De cate ori nu am zis ca nu vom lasa ca gandurile sa coboare la inima? De cate ori am luat hotararea firma ca ne vom bizui pe Domnul, doar pe El indiferent de ce ar veni, sau ce s-ar intampla? De cate ori nu ne-am propus sa facem ceva bun, si iata-ne facand cu totul contrariu? Si lista continua...
De cate ori , oare de cate ori??!! Si, iata...aici suntem. Din nou umiliti la picioarele Lui Cristos; Doamne iarta-ne...oh, iarta-ne din nou esecul. Imi ascult inima...si sincer ma intreb: Doamne bate in totalitate pentru Tine? Oare de ce nu pot izbuti, in a face in toate voia Ta?
"Asculta fiica mea...ori de cate ori esuezi tu, scazi iar, Eu, cresc. Ridica-te si proslaveste-Ma. Mai am multe sa te invat, nu descuraja." Oare este glasul Domnului meu?
Oare Domnul nu vede, nu aude? Sigur ca da. El stie cat te stradui sa te mentii curat/a, El stie cat de greu iti este cand vrajmasul sta necurmat inaintea ta ca sa pacatuiesti; El stie si vede totul.
El stie ca tu si eu luptam, si daca esuam nu este ca stam cu mainile incrucisate.
Uimitor intr-o zi citeam un pasaj care l-am citit de mai multe ori dar, totusi data asta a fost ca si pentru prima data. (Sunt sigura ca si voua vii s-a intamplat:D) Ioan 8:28a
Isus deci le-a zis: Cand veti inalta pe Fiul omului, atunci veti cunoaste ca Eu sunt
Cand Il voi inalta pe Cristos, atunci, in momentul acela voi vedea, voi pricepe, voi cunoaste ca El este. Cine? Dumnezeu.
Care moment m-am intrebat? Chiar si in momentul esecului? Chiar si in clipele dureri? Chiar si in circumstantele grele? Caci cand avem bucurii, este mai usor sa Il inalti pe Cristos, nu-i asa?
Am invatat ceva(macar atat, zic eu sa imi ramana) din esecurile care am avut parte. Imediat dupa esec, adica atunci Domnul a fost Inaltat si L-am recunoscut ca El este Cristosul, iar eu am fost micsorata. Ajuta-ma Doamne sa Te Inalt pe Tine indiferent de circumstante, indiferent de momente, indiferent de esuariile mele; intotdeuna sa Te Inalt pe Tine Doamne, caci atunci, adica imediat voi recunoaste ca Tu esti Dumnezeu, iar eu o suflare, Tu Creatorul, iar eu lutul, Tu Mantuitorul, iar eu ceea rascumparata, Tu Stapanul, iar eu robul.
Nu descurajez atunci cand esuez, caci nu intentionat am facut-o, nu descurajez cand nu pricep suferinta, nu descurajez atunci cand trec prin vale, etc...atunci Il inalt pe El, Fiul omului, recunoscand ca El este in vecii vecilor, Dumnezeu! El imi va purta de grija. El iti va purta de grija. Nu descuraja, El este, a fost si va ramane pururea Acelasi.
Te maresc, Te slavesc Doamne Dumnezeule...Te Inalt pe Tine caci Tu esti: Dumnezeu.
Chiar daca zorii se lasa asteptati, Doamne noi tot Te vom Inalta.
Dumnezeu doreste sa Il cunoastem tot mai mult, si ne da si o pista cum putem reusi. Inaltandu-L.
David, om dupa inima Lui Dumnezeu, spunea: Inaltati pe Domnul, Inaltati pe Dumnezeu, sa laudam si sa preamarim pe Domnul, sa binecuvantam pe Domnul in orice vreme, lauda Lui va fi totdeuna in gura mea. Cel mai multe laude adresate Lui Dumnezeu sunt in Psalmi.
Habacuc 3:17 spune: chiar daca...si 18 continua: eu tot ma voi bucura in Dumnezeul mantuirii mele!
Iar eu o sa personalizez aceste versete: Chiar daca, ma voi impiedica si voi cadea uneori, chiar daca nu voi intelege adesea, chiar daca nu Te zaresc, chiar daca...eu nu voi deznadajdui, tot Te voi Inalta Dumnezeul mantuirii mele, caci Tu esti Dumnezeul meu, Tu esti cu mine, Tu ma intaresti, Tu imi vii in ajutor, Tu Doamne ma sprijini cu dreapta Ta biruitoare! Amin

3 comentarii:

  1. Doamne ajuta-ne ca in mijlocul furtunii sa te vedem umbland pe ape,nu ca o naluca,ci ca Salvatorul nostru,invatand sa stam deasupra valurilor,pentru ca Tu ne ti de mana!

    RăspundețiȘtergere
  2. In final nu trebuie omis esentialul, toate fagaduintele sunt pentru cel ce va birui. Asta o spune insusi Isus. Deci acolo trebuie sa ajungem, altfel nu avem nici o fagaduinta. Trebuie sa luptam, sa batem, sa cerem pana reusim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esentialul nu a fost omis, sunt sigura. :-P
    Daca stam in picioare este numai indurarea si harul Lui Cristos. Insa mai sunt momente in viata de crestin cand ne mai impiedicam si cadem. Trebuie sa ne ridicam, nu sa ramanem jos, si sa ne bizuim pe Numele Domnului Dumnezeului nostru, precum David(Ps. 20:7,8), Petru s-a lepadat de Mantuitorul, dar s-a ridicat si sa intors la Dumnezeu. Pentru credinta lui s-a rugat Isus Cristos, este adevarat, insa si pentru noi Cristos mijloceste la Tatal pentru pacatele, caderile noastre.(1Ioan 2:1) si Iuda a cazut...insa a ales sa isi ia viata in loc sa se ridice si sa se intoarca la Isus Cristos.

    RăspundețiȘtergere