Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 13 ianuarie 2012

Pot Locui Impreuna?

Speranta sau descurajare/deznadejde.
Pot locui impreuna in inima mea?



Speranta: credinta in posibilitatea realizarii unei dorinte sau a unei actiuni; nadejde.

Deznadejde: Stare de apasare sufleteasca cauzata de pierderea oricarei sperante.
Descurajare: A-si pierde curajul, entuziasmul, nadejdea.

In inima cred, ca daca nu locuieste speranta atunci locuieste descurajarea, si daca locuieste descurajarea, speranta nu mai are loc.
Deznadejdea nu este compatibila cu speranta. Ori una, ori cealalta. Sunt ca doi poli care se resping.
Daca in inima deznadajduita intra speranta, atunci deznadejdea este respinsa afara.
Marire Tie Doamne. Caci Tu ai adus speranta in viata mea, si sufletul meu nadajdueste in Tine.
Cred Doamne, ca toate lucrurile faptuite si ingaduite de Tine sunt bune; uneori nu vad lucrul acesta, dar nu voi lasa ca aceste dificultati sa-mi depaseasca credinta, caci Tu ai sadit in inima mea speranta.
Psalmul 59:9
Oricare le-ar fi puterea, eu in Tine nadajduiesc, caci Dumnezeu este scaparea mea.

Ori de cate ori diavolul va incerca sa patrunda in inima mea cu deznadejde si descurajare, Doamne calauzeste-ma in adevarul tau, invata-ma Isuse cum sa nu ma las amagita; Tu, Mantuitorul meu... esti necontenit speranta mea!
Psalmul 25:5
Povatuieste-ma in adevarul Tau si invata-ma; caci Tu esti Dumnezeul mantuirii mele, Tu esti totdeauna nadejdea mea!

Pot locui impreuna?
Nu, nu pot locui in acelasi inima. Inima mea este a Lui Cristos. El este speranta vietii, El este speranta mea! Nu este loc pentru deznadejde sau descurajare. Unde domneste Cristos, domneste speranta, nadejdea, pacea, linistea...indiferit de dificultatile care apar.
Doamne, domneste Tu, deplin in inima mea pururea!
Speranta invinge intotdeuna descurajarea. Cristos a invins totul intotdeuna.

Un comentariu: