Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

marți, 24 ianuarie 2012

Pe ce ne bizuim?


Psalmul 20:7

Unii se bizuie pe carele lor, altii pe caii lor; dar noi ne bizuim pe Numele Domnului Dumnezeului nostru.

Stateam si meditam si tot in mintea mea napusteau navala multimii de ganduri sa ma clatine intr-un fel sau altul. Atunci, m-am intrebat: ma bizui eu cu toata inima in Domnul Dumnezeu?
Si atunci m-am ridicat si am inceput cercetarea. Am inceput sa imi cercetez fiinta mea; apoi am cautat in Cuvantul Lui Dumnezeu, ajutor pentru cei care se bizuie pe El.
Da, Doamne Dumnezeul meu, eu nu ma bizui nici pe puterea mea, nici in bogatiile acestei lumi, caci, cum as putea sa ma bizui pe ceva, cand tot ce am e din Mana Ta?! Totul este al Tau.

Eu contez cu Tine Doamne, Tu esti baza mea; Tu esti temelia mea; Tu Doamne Dumnezeule esti Cel care ma sustine ca sa pot sta in picioare.

Urmatorul verset spune:
"Ei se indoaie si cad; dar noi ne ridicam si ramanem in picioare."Ps 20:8
Eu care ma bizui pe Domnul Dumnezeu, atunci cand sunt jos, ma ridic si stau in picioare, deoarece Domnul e sprijinul meu, El ma sustine. Deci ei, adica cei care se bizuie pe orice altceva, numai pe Domnul nu, se indoaie si cad.
Dar noi, noi ne ridicam si stam in picioare. Slava Tie Doamne. Marit sa fii in veci de veci, caci Tu cu Bratul Tau puternic ne sustii si ne esti Temelie.
Oh, ce minunat este sa stiu ca nu pe puterile mele ma bizui, ci ma bizui pe Domnul Dumnezeu. Ma simt in siguranta, inconjurata de Bratele Lui.
Oftez, si, ca un copil nevinovat de tot ce se intampla in jurul lui, imi reazam capul pe pieptul Lui, si stau linistita caci El, Atotputernicul Savaot, este Tatal meu.

Pe ce te bizui? Eu, pe Atotputernicul Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu