Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

luni, 26 decembrie 2011

Locuieste Intr-o Inima

Cristos s-a coborat demult umil intr-o iesle, ca acum sa locuiasca intr-o inima ca a ta!

Iti multumesc Doamne, caci demult ai ales o iesle umila in care sa te nasti, ca apoi sa poti sa te nasti si intr-o inima ca si a mea!
Ce ar fi faptura fara Tine?
Nimic...un abur...ma ridic putin si apoi pier... Dar...
Slava, glorie, onoare, marire Numelui Tau in veci de veci, caci azi te port in inima mea, caci Te-ai nascut Isuse in ea.

Nu, nu am meritat acest dar, insa Tu Dumnezeule ni L-ai dat in dar noua. Multumim Tatalui, Fiului si Duhului Sfant. Amin

Crezi ca inima ta e de pret?
Ea are pret in ochii Lui Dumnezeu numai daca in ea s-a nascut si locuieste Isus!
El, Printul cerurilor doreste sa locuiasca intr-o inima ca si a ta. Il lasi?
Eu L-am lasat, si afirm ca cea mai mare bucurie de Craciun( si in tot restul anului :D ) e sa ma bucur, sa sarbatoresc ca El sa nascut in Betleem, dar mai mult ca atat, ca s-a nascut si locuieste in inima mea!
Darul Lui Dumnezeul astazi pentru Tine este acelasi: Fiul Sau Isus Cristos!

Luca 2:11
...astazi, in cetatea lui David, vi S-a nascut un Mantuitor, care este Cristos, Domnul.

2 comentarii:

  1. Anul care vine sa iti aduca speranta unui nou inceput, energia necesara pentru a-ti implini toate obiectivele, intelepciunea de a aprecia fiecare zi prin micile bucurii pe care ti le ofera si pe acel cineva care sa te faca sa zambesti.

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere