Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

joi, 8 decembrie 2011

Leit, Intocmai Ca Si El


Asemenea Lui Cristos!

De cate ori nu am/ati auzit aceasta fraza?! De nenumarate ori, prin predica, prin cantare, prin Cuvantul Scripturii... Curios lucru caci il auzim, il cantam, il citim, Doamne da-mi asemanarea Ta, fa-ma sa seaman cu Tine Doamne, etc.
Cand a creat Dumnezeu omul, la facut dupa chip si asemanarea Sa, asa spune Biblia.

Geneza 1:26a
Apoi Dumnezeu a zis: „Sa facem om dupa chipul Nostru, dupa asemanarea Noastra;

De ce atunci cerem Domnului sa ne dea asemanarea Sa? Intrarea pacatului in lume, nu numai ca adus moartea, ci separare de Dumnezeu, si prin pacatuire nu mai puteam fi asemenea Domnului.

Intr-o noapte mi-a venit aceste cuvinte si meditam la ele...asemenea Lui Cristos...asa lucruri pretioase descopeream ca imi venea sa ma scol sa iau o foaie si un creion si sa notez tot ceea ce realizam(si imi pare rau ca nu am facut-o, tinand cont ca nu am o memorie asa stralucita).
Prima data am privit in dictionar sa vad ce inseamna asemanare: - Dupa chipul si asemanarea cuiva = intocmai, leit, la fel cu cineva.
Uluitor nu-i asa? Leit ca Dumnezeu. Ne-a creat asa de minunat Domnul, intocmai ca si El.

Ca si un simplu om, netinand in cont baza de credinta care o avem, tanjim dupa dragoste. Dorim sa ni se spuna si nu numai, sa ni se si demostreze. Daca nu sunt fapte ale iubiri, vorbele sunt in vant, deci vorba merge in campanie cu fapta ca sa aiba valoare.
Cea mai mare dovada de iubire care ne-a aratat-o Dumnezeu o stim cu toti, nu-i asa?
Ioan 3:16
Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.
El ne-a iubit intai, El ne-a aratat ce inseamna dragoste, El a facut primul pas, dovedind ca ne iubeste. Dovedind ca doreste sa fim iarasi asemenea Lui.

Traim intr-o lume care e tot mai departe de Dumnezeu, o lume atat de pacatoasa incat o purtare pacatoasa e privita bine, pe cand o purtare dupa Cuvantul Domnului e privita ca o ciudatenie sa nu spun altfel. Dumnezeu ne-a creat dupa asemanarea Lui, dar omul prin pacatuire a pierdut acea asemanare cu Domnul. Tot mai departe de Cristos, tot mai departe sa fim intocmai ca si El.
Eclesiastul 7:29 "Numai iata ce am gasit: ca Dumnezeu a facut pe oameni fara prihana, dar ei umbla cu multe siretenii."
Mai simplu zis: Dumnezeu a facut omul neprihanit, adica fara de pacat, pur ca si El.
De aceea in zilele de azi nu mai exista asemanare intre noi si Dumnezeu. Cum putem sa semanam cu El cand noi traim in pacat, acceptand lucruri care zicem ca nu se va intampla nimic, si tot asa am ajuns sa nu mai fim intocmai ca si Dumnezeu. Nu Dumnezeu are vina, ci noi, doar noi. De aceea a fost nevoie de venirea Lui Cristos in lume, sa faca posibila din nou o asemanare cu El.
Romani 6:4 " Noi deci, prin botezul in moartea Lui, am fost ingropati impreuna cu El, pentru ca, dupa cum Cristos a inviat din morti, prin slava Tatalui, tot asa si noi sa traim o viata noua.
Efeseni 4:24 " si sa va imbracati in omul cel nou, facut dupa chipul lui Dumnezeu, de o neprihanire si sfintenie pe care o da adevarul.
Coloseni 3:10 "si v-ati imbracat cu omul cel nou, care se innoieste spre cunostinta, dupa chipul Celui ce l-a facut.

El, Isus Cristos a venit sa fie din nou aproape de noi ca sa putem fi din nou asemenea Lui. Prin El avem prilejul sa traim o viata noua, imbracati in omul nou facut dupa chipul Lui Dumnezeu, traind o viata fara pacat, iubind adevarul si sfintindu-ne tot mai mult.

Nu numai ca ne-a facut dupa chipul Lui, dar ne-a dat si asemanarea Sa. Deci suntem asemenea Lui Cristos in chip dar si in sentimente. De ce plangem? Pentru caci si Isus plange. De ce dorim sa fim iubiti? Caci si Isus doreste sa Il iubim. De ce ne intristam? Pentru ca Isus s-a intristat si inca mult. Sau de ce avem dureri sufletesti(mahnire)? Insusi Isus Cristos a avut.
Dumnezeu ne-a facut dupa asemanarea Sa prin Fiul Sau Isus Cristos. Haidem sa nu pierdem din nou aceasta asemanare prin a lasa pacate mici, sau mari care sa ne separe iar de Dumnezeu.
Sa ne pastram curati, sfinti caci Cel ce ne-a dat asemanarea Lui este Sfant.
Doamne daca ceva ne separa de a fi asemenea ca si Tine, curateste-ne si modeleaza-ne pe roata Olarului. Sa gandim, sa simtim, sa facem...etc ca si Cristos.
Am fost creati ca sa fim ca si Cristos.
Suntem chemati sa fim ca si Cristos(daca zici ca esti crestin). Uitate cum este Isus! Asa trebuie sa fim si noi. .(punct) fara comentari sau sugesti.

Eu, vreau sa fiu asemenea Lui Cristos intr-o lume atat de pacatoasa.
Tu, ce doresti?

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru blog!
    Am ajuns aici printr-o poza:D
    si am sa mai trec :)
    Dumnezeu sa te binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere