Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 7 octombrie 2011

Focul Purificarii

"Dumnezeu ridica o generatie de oameni care vor fi preocupati de gloria Sa, si nu de a lor..."


Focul purificator al lui Dumnezeu sunt incercarile si necazurile.
Fierbinteala acestora separa impuritatile noastre de caracterul lui Dumnezeu in viata noastra.
Atunci cand esti purificat prin incercari de foc, devii transparent! Un vas transparent nu isi da slava siesi, ci el e aproape inobservabil. Cand vom fi purificati, lumea Il va vedea din nou pe Isus, in noi.

Isaia 48: 10-11

Iata, te-am pus în cuptor, dar nu te-am gasit argint; te-am lamurit in cuptorul urgiei.
Din dragoste pentru Mine, din dragoste pentru Mine vreau sa lucrez! Caci cum ar putea fi hulit Numele Meu? Nu voi da altuia slava Mea.

Purificarea e un proces constant, continuu si deseori dureros.

Trebuie sa recunoastem perioada si anotimpul spiritual in care ne aflam. Atunci cand ne lovesc necazuri grele, nu te mania, ci cauta sa vezi care e scopul lor. Cerceteaza-ti inima si lasa-L pe Dumnezeu sa desparta ce e pretios de ce e fara pret. Nu uita, purificarea intareste ceea ce e bun deja si curateste sau indeparteaza ceea ce slabeste sau murdareste. Primeste bine purificarea Sa, pentru a fi un vas de cinste, capabil sa manifesti slava Sa.

Proverbe 24:4-5

Scoate zgura din argint, si argintarul va face din el un vas ales.
Scoate si pe cel rau dinaintea imparatului, si scaunul lui de domnie se va intări prin neprihanire.


"Cand vom fi purificati, lumea Il va vedea din nou pe Isus, in noi."

Citat luat din cartea "Victorie in pustie" John Bevere




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu