Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

miercuri, 21 septembrie 2011

Inima Mea In Manile Lui


"Inima mea in mainile Lui Dumnezeu!"

Isaia 64:8

Dar, Doamne, Tu esti Tatal nostru; noi suntem lutul, si Tu, olarul care ne-ai intocmit: suntem cu totii lucrarea mainilor Tale.

Niciodata nu m-am gandit atat de profund la aceasta fraza, pana intr-o seara cand calatoream spre Spania. In acea seara ma uitam la stele de pe cer si meditam la dragostea si Atotputernicia Lui...
In seara acea Dumnezeu mi-a descoperit ce poate face El cu inimile noastre. Am auzit multe vorbindu-se cum Dumnezeu schimba inimii, cum modeleaza inimii, etc...dar niciodata nu am ajuns sa inteleg ca si acum profunditatea acestei mari minunatii.
Bineanteles ca nu aveam cum sa inteleg! Domnul m-a condus in inima mea, locul cel mai bun pentru a intelege. Priveam la inima-mi schimbata...cum El a modelat-o, cum tot ce a fost vechi a fost schimbat, tot ce a fost rau a fost scos afara...Tot meritul este al Tau Doamne...Cine ar putea schimba inima, decat Cel ce a creat-o? Numai Dumnezeu!
"Nu pot Eu sa fac cu voi ca olarul acesta, casa a lui Israel? – zice Domnul. Iata, cum este lutul in mana olarului asa sunteti voi in mana Mea, casa a lui Israel!" Isaia 18:6

Multe lucruri, situatii, incercarii... nu am inteles in viata mea...si ma repet, nu aveam cum sa inteleg, eram in Mana Olarului, imi schima inima. Poate sunt si acum situatii care nu le inteleg, insa diferenta este, ca acum stiu ca El are un plan maret, ma incred in El.
O inima prelucrata de Dumnezeu este plina in totalitate de prezenta Lui. El domneste in ea.

Doamne, ori de cate ori inima mea pierde forma care tu mi-ai daruit-o, ia-o din nou in Mainile Tale si prelucreaz-o, modeleaz-o... iar si iar. Chiar daca nu o sa inteleg, chiar daca o sa doara, stiu ca sunt in Mana Ta.
Chiar daca nimeni nu te poate masura si cuprinde, totusi Tu, Doamne, locuiesti aici, in inima mea.
Multumesc Doamne pentru ca mi-ai modelat inima, multumesc ca vei continua sa mi-o modelezi ori de cate ori va fi nevoie!

Vasul e inima iar roata, e Mainile Lui Dumnezeu. Ce minunat sa stii ca inima e in locul cel mai sigur- in Mainile Lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu