Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 4 februarie 2011

Sinceritatea inimii

Psalmii 119:10a
Te caut din toată inima mea...




Astazi vorbeam cu o persoana despre Dumnezeu. O persoana pentru care ma rog ca sa Il accepte pe Cristos ca Mantuitor in viata lui. Si printre altele ii spune-am un gand care mi l-a pus Dumnezeu pe inima. Un gand atat de adevarat...
M-a uimit si astazi Cristos. In fiecare zi ne uimeste daca stam la dispozitia Lui.
Si acesta gand este: O inima sincera castiga atentia Lui Dumnezeu."
Daca cauti pe Dumnezeu cu sinceritate si ceri ajutorul Lui dintr-o inima sincera, fii sigur; deja atentia Lui este intreptata asupra ta.
Nu cauta pe Dumnezeu daca nu esti sincer. Caci cheia care deschide usa spre Dumnezeu, secretul de a atrage atentia Lui este sinceritatea ta.
Inima mea cauta cu sinceritate si ardoare prezenta Ta Doamne...fa-ma sa fiu prezenta in locul unde Tu ma cauti in fiecare zi. Ajuta-ma sa stiu in fiecare clipa locul unde doresti sa fiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu