Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 24 septembrie 2010

Vesel Todeauna Cu Domnul

Psalmii 5:11
Atunci toţi cei ce se încred în Tine, se vor bucura, se vor înveseli totdeauna, căci Tu îi vei ocroti. Tu vei fi bucuria celor ce iubesc Numele Tău.


Cum putem obtine o inima vesela?

1.O inima vesela este rezultatul unei vieti fara vicii.
Proverbele 1:7
Frica Domnului este începutul ştiinţei; dar nebunii nesocotesc înţelepciunea şi învăţătura.
2.O inima vesela este rezultatul actionari lui Dumnezeu în vietile noastre.
Psalmii 16:11
Îmi vei arăta cărarea vieţii; înaintea Feţei Tale sunt bucurii nespuse, şi desfătări veşnice în dreapta Ta.
3.O inimă vesela vine dintr-o viata impacata cu Dumnezeu.
Romani 5:10
Căci, dacă atunci când eram vrăjmaşi, am fost împăcaţi cu Dumnezeu, prin moartea Fiului Său, cu mult mai mult acum, când suntem împăcaţi cu El, vom fi mântuiţi prin viaţa Lui.
4.O inima vesela provine dintr-o viata condusa de o dragoste adevarata.
Ioan 15:12
Aceasta este porunca Mea: să vă iubiţi unii pe alţii, cum v-am iubit Eu.
5.O inima vesela vine de a privi viata prin ochii lui Dumnezeu.
Romani 8:28
De altă parte, ştim că toate lucrurile lucrează împreună spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, şi anume, spre binele celor ce sunt chemaţi după planul Său.

O inima cu adevarat vesela poate veni numai de la Dumnezeu, facand o transformare profunda a vietii noastre.
Bucuria pe care Dumnezeu o da nu este de moment sau de efemer, pentru ca ea nu se bazeaza pe circumstante, ci în dragostea Lui permanenta. Astfel incat sa putem avea bucurie in El permanent.
Cu siguranta toti dorim să fim fericiti în această viata, atunci sa cautam fericirea pe care Dumnezeu o da.
Nu ne conformam cu bucuriile ce ni le ofera societatea acestei lumii, ci ne pregatim sa primim adevarata inima vesela ce vine de la Dumnezeu.

O inima curata Doamne
Este tot ce-mi doresc din partea Ta
O inima curata Doamne
Este tot ce-mi doresc din partea Ta.

O inima in care rautatea sa nu stea
O inima in care sa domnesti eu as vrea
O inima deschisa pentru Tine Domnul meu
Sa-Ti inalte Osanale
Catre Tine cel mai mare Dumnezeu. (Speranta - O inima curata)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu