Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 27 iunie 2010

Odihna Linistita

Psalmii 4:8
"Eu mă culc şi adorm în pace, căci numai Tu, Doamne, îmi dai linişte deplină în locuinţa mea."


Pot dormi linistit, pentru ca doar Tu Doamne, ma faci sa traiesc increzator!


Diavolul aduce felurite ganduri si ingrijorari la mintea noastra atunci cand ne asezam in paturile noastre sa ne odihnim; dar spunem si afirmam cu tarie: Eu ma culc si adorm in pace, caci numai Tu, Doamne imi dai liniste deplina in locuinta mea."
De nu veghem la cea ce lasam sa patrunda in mintea si inimile noastre, ne vom trezi, goi, plini de frica, indoielnici si neputinciosi. Nu lasa nimic sa patunda fara sa fie cernut de sita ce o avem, Isus Cristos. El nu va lasa nimic inselator sa treaca. Inteleptul Solom spune: Proverbele 19:16
"Cine păzeşte porunca, îşi păzeşte sufletul; cine nu veghează asupra căii sale, va muri."
Ajuta-ne Doamne sa veghem la caile noastre, sa pazim poruncile Tale, ca sa traim si sa mostenim Imparatia cu Tine.

Cand diavolul va veni la noi cu felurite ganduri, framantari, etc, nu uita ca El este sprijinul nostru. Halleluya, Glorie Lui in veci de veci.
In Psalmii 3:5 gasim scris:
"Mă culc, adorm, şi mă deştept iarăşi, căci Domnul este sprijinul meu." Solutiea este simpla, noi o complicam. Ma culc, adorm, si ma destept iarasi, caci Domnul a fost, este, si va fi sprjinul meu. Oh, cat de minunat este sa iti incredintezi soarta in Mana Lui. Orice teama, indoiala, frica, etc, dispar; caci El este Stapan, si atunci cand El domneste in viata noastra, nimic, absolut nimic nu ne va fura linistea.

Uitati ce scrie in Iov 11:18
"Vei fi plin de încredere, şi nădejdea nu-ţi va fi zadarnică. Te vei uita în jurul tău, şi vei vedea că te poţi odihni liniştit."
Fii increzator, nadajduieste...vei vedea ca odihna iti va fi linistita. Slava Domnului nostru Isus Cristos, Salvator si Mantuitor Maret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu