Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 27 iunie 2010

Credinta Mea Eu O Zidesc




1.Credinta mea eu o zidesc
Pe-al Domnului Cuvant ceresc.
Ca spuma toate vor pieri,
Hristos ca Stanca-n veci va fi.

R: Zidesc pe Stanca,
Pe Hristos,
Nicicand pe malul nisipos,
Nicicand pe malul nisipos.

2.Desi-i ascunsa Fata Sa,
Cu mila ma va-nconjura.
Si orice vifor de-ar veni
Pe Stanca sigur eu voi fi!

3.Cand vin primejdii pe pamant,
Eu sunt scutit prin legamant,
Chiar toate de s-ar clatina,
Hristos ramane Stanca mea.

4.Iar cand Isus va judeca
Si celor morti "Sus!" va striga,
Neprihanirea Lui va fi
Chiar haina-n care voi luci!

Versiune in Spaniola:)
Mi fe está puesta en Jesús
Sólo en su sangre y su virtud
En nadie más me confiaré
Y sólo de El dependeré

Sobre la Roca firme estoy
Y sólo en Cristo fuerte soy
Y sólo en Cristo fuerte soy

Cuando no pueda ver su faz
Sé que Su gracia es siempre igual
Aún cuando viene tempestad
Él es mi ancla y firme está

En sus promesas me fiaré
Aún cuando el viento fuerte esté
Si todo cae alrededor
Él es mi fiel sustentador

Un día El regresará
Entonces quiero puro estar
Sin mancha ante mi Jesús
Lavado en sangre de su cruz (Crystal Lewis - La roca firme)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu