Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 9 mai 2010

Te caut Dumnezeul meu!

Psamul 63:1 Dumnezeule, Tu esti Dumnezeul meu, pe Tine Te caut! Imi inseteaza sufletul dupa Tine, imi tinjeste trupul dupa Tine, intr'un pamint sec, uscat si fara apa.

Trebuie sa avem dorinta de a cauta mai mult, tot mai mult pe Dumnezeu.
Lumea e intr-o continua cautare; fericire, bogati, pace, liniste, si multe multe alte lucruri. Insa prea putini isi mai amitesc sa mai caute pe Dumnezeu. Asa ceva nu mai are loc in lista lor de cautari. Sa cauti pe Dumnezeu, intr-o lume in care El Marele Creator a toate este scos de pretutindeni?! O, nu, asa ceva nu mai are loc in societatea noastra moderna, e ceva vechi. Scoala, sport, imnuri, legii ale statelor; in tot mai putine locuri Dumnezeu este permis.
Strabat mii de km pentru a cauta un moment de liniste, o clipa de pace. Cauta, cauta... pacea, fericirea, bogatii. Pierduti si orbiti de pacat, se adancesc tot mai mult in cautari desarte, care cred ca le vor aduce fericirea. Insa, vai ce pierdere de timp! Cea ce ignora si resping este chiar Cel care da adevarata fericire.

"Imi inseteaza sufletul dupa Tine, imi tinjeste trupul dupa Tine." In simple cuvinte: Dumnezeule te caut pe Tine, caci fara tine nu suntem nimic. Poti da tot ce doresti trupului tau(o metoda cu care diavolul te amageste, cu care sa te tina departe de a cauta pe Dumnezeu), insa degeaba caci cea ce are valoare e sufletul. Sufletul nu il poti amagi usor, caci el este dornic si insetat dupa Dumnezeu; caci El este singura sursa a fericiri, a tuturor lucrurilor bune. Da, a tuturor lucrurilor bune, caci El a creat doar lucruri bune; cel care a adus in lume rautatea este diavolul.

Psalmul 119: 10
"Te caut din toata inima mea; nu ma lasa sa ma abat dela poruncile Tale."
Te caut pe Tine Doamne Dumnezeule. In fiecare dimineata cand ma trezesc, te caut, te chem; trebuie sa stiu caci Tu esti langa mine. Nu vreau sa incep nici o zi fara sa te am pe Tine. Sufletul meu se invioreaza atunci cand Iti faci simtita prezenta. Si stiu caci daca Tu vei fi langa mine, nu ma vei lasa sa ma abat dela poruncile Tale. Da, Doamne, pe Tine te caut, si chiar daca cate odata nu te gasesc, continui sa te caut pana te voi gasi. Stiu ca Tu, nu vei intarzia in a Te lasa gasit.

Cel care Il cauta sincer pe Dumnezeu Il poate gasi la fiecare pas, caci El este prezent in tot drumul nostru.
"Doamne, Tu ma cercetezi de aproape si ma cunosti,
stii cind stau jos si cind ma scol, si de departe imi patrunzi gindul
Stii cind umblu si cind ma culc, si cunosti toate caile mele." Psamul 139: 1-2

Cum doreste un cerb izvoarele de apa, asa Te doreste sufletul meu pe Tine, Dumnezeule! Ps 42:1
Tu esti izvorul de apa vie, in Tine sufletul meu se invioreaza.
Te caut din toata inima mea Doamne Dumnezeule.

Am sa postez ceva versuri in spaniola, care m-au facut sa meditez. Sa meditez la cea ce eu caut. Vreau sa fiu in o continua cautare dupa Dumnezeu. Tot mai mult sa Il cunosc si sa aflu voia Lui in viata mea.


Yo te busco, Yo te busco (Eu te caut, eu te caut)
Con fuego en mi Corazón (Cu ardoare in inima mea)
Yo te busco, Yo te busco (Eu te caut, eu te caut)
Recibe mi adoración. (Primeste lauda/adorarea mea)

Te anhelo , Te necesito (Te doresc, am nevoie de Tine)
Te amo, mas que a mi ser.(Te iubesc, mai mult de cat fiinta mea) (Marcos Witt)

Un comentariu:

  1. Te caut Dumnezeul meu ! Te caut....ajuta-ma in greutatile si problemele care ma apasa ,Tu imi sti nevoia si necazul ajutama Doamne .Ocroteste-mi familia de rau si de necaz ,ferestene de dusmani vazuti si nevazuti . Te caut din toata inima mea ,te caut Doamne Dumnezeule !Te caut si te chem ,ajuta-ma . Draga Carmen ma bucur pt aceste rugaciuni atit de frumoase si atit de folositoare pt atitea suflede care il cauta pe Bunul Dumnezeu . Doamne ajutane!

    RăspundețiȘtergere