Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 23 mai 2010

Rusalii

FAPTE 1: 8
Ci voi veti primi o putere, cind Se va pogori Duhul Sfint peste voi, si-Mi veti fi martori in Ierusalim, in toata Iudea, in Samaria, si pina la marginile pamintului.``


Trimite peste mine Duhul Sfant, ca toate gandurile mele sa fie sfinte. Lucreaza in mine Duhule Sfant ca de asemenea lucrul meu sa fie sfant. Umple inima mea Duhule Sfant, ca sa iubesc doar cea ce este sfant. Intareste-ma Duhule Sfant, sa apar tot cea ce este sfant. Tine-ma Duhule Sfant curat, sa raman totdeauna sfant.

Ce mare nevoie este de Duhul Sfant in noi. Sa ne calauzeasca in cea ce trebuie sa gandim, ce trebuie sa spunem, cum trebuie sa spunem, cea ce ar trebui sa nu spunem, cum sa ma comport, ce trebuie sa fac pentru gloria Lui Dumnezeu; ce trebuie sa fac pentru cei din jurul meu, si pentru propria mea sfintire. Duhule Sfant da-mi capacitatea sa inteleg si sa retin cea ce ma inveti. Harul tau sa ma insoteasca in vorbire. Da-mi biruinta in incepere, directie in progresare si perfectiunea la sfarsit.

Acolo unde esti, Dumnezeu te-a asezat cu un scop. Duhul Sfant iti este un calauzitor pentru a-I face voia.
Vrei sa fi mai bun, mai placut Lui Dumnezeu? Lasa-te modelat si transformat de Duhul Sfant. Mergi pas cu pas calauzit de El. Luptele vor avea un sfarsit biruitor.
Sunt atat de recunoscatoare Lui Dumnezeu, caci a lasat pe Duhul Sau Cel Sfant sa imi fie calauzitor, indrumator, ajutor, si multe, multe altele.
Iubesc pe Dumnezeu caci El imi este Tata; Ii sunt recunoascatoare Lui Isus pentru jerfa de pe dealul Golgota, prin ea am fost rascumparata. Il iubesc caci El ma iubit intai; si sunt fericita de calauzirea ce mi-o da Duhul Sfant.

"Ven Espitiru ven (Vino Duhule, vino)
Y llename Señor (Si umple-ma Doamne)
Con Tu preciosa uncion. (Cu pretioasa Ta ungere)

Purificame y lavame, (Purifica-ma si spala-ma)
Renuevame, restaurame Señor (Reannoieste si restaureaza-ma Doamne)
Con Tu poder. (Cu puterea Ta)

Purificame y lavame, (Purifica-ma si spala-ma)
Renuevame, restaurame Señor (Reannoieste si restaureaza-ma Doamne)
Te quiero conocer. (Vreau sa te cunosc.)
Marcos Barrientos - Ven Espiritu, ven

Accepta pe Dumnezeu ca Tata, pe Isus ca Mantuitor, si pe Duhul Sfant ca Mangaitor si Calauzitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu