Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 2 mai 2010

Liber, Eu Sunt Liber!

IOAN 8: 36
Deci, daca Fiul va face slobozi, veti fi cu adevarat slobozi.


As vrea sa incep cu cateva intrebari. Esti slobod? Esti liber? Cate lucruri oare ne tin incatusati? In primul rand vreau sa ma cercetez pe mine insumi, si apoi sa te invit si pe tine sa faci lucrul acesta.
Fiul, adica, Isus Cristos ne face slobozi, ne scoate de sub robia pacatului. De multe ori, da, de multe ori noi singuri ne incatusam; noi singuri ne facem robi, robi ai pacatului.
De la inceput,de cand Dumnezeu a creat omul, i-a lasat libertatea sa aleaga. Libertatea sa aleaga intre bine si rau. Stim bine istoria, cum Adam si Eva s-au lasat incatusati de pacat, si au devenit robi. Pana la venirea lui Isus in lume era nevoie de jerfe, sange, sacrificiu pentru eliberarea pacatelor. Asta a fost nevoie doar pana la venirea Mielului care ne-a adus slobozenia. Prin jerfirea Lui am fost facuti slobozi cu adevarat.
Isus ne spune in: IOAN 8: 34,,Adevarat, adevarat, va spun``, le-a raspuns Isus, ,,ca, oricine traieste in pacat, este rob al pacatului.
Isus a sfaramat lanturile care ne tine-au in robia pacatului, si ne-a daruit libertatea Sa. Da, ne-a daruit libertatea. M-a salvat de robia pacatului. Pacatul nu ma mai poate tine rob, caci Isus a spalat, a curatit, a descatusat, a sfaramat lanturi. Toate legaturile au fost desfacute.
Daca la inceputul creatiei Dumnezeu a daruit libertatea de a alege, Isus ne daruieste libertatea Lui. Da, dar aceasta libertate a Lui este eliberarea de pacat, insa ne facem robi ai Lui Dumnezeu, dar robi din dragoste.
In 1PET 2: 16 citim: Purtati-va ca niste oameni slobozi, fara sa faceti din slobozenia aceasta o haina a rautatii, ci ca niste robi ai lui Dumnezeu.
Numai lui Dumnezeu sa ii fiu rob, un rob credincios.
Stiti ca prioritatea unui rob este sa faca prima data pe plac stapanului? Nu conteaza dorintele lui, sau voia sa, ci prioritatea o are stapanul in toate. Si Stapanul nostru este Cristos. Acum, ma intreb pe mine insumi prima data: Este El prioritar in Toate in viata mea? Dar in a ta? Te invit sa facem aceasta analiza. Meditez si imi analizez viata cu atentie, sa nu imi scape nimic.
Nu esti satul de atata amagire din partea celui rau? Nu te-ai saturat sa te tarasca pe unde doreste el? De fericiri de o clipa?
Prea multa vreme am stat robi pacatului, dar Slava Lui de cand am fost rascumparati de Cristos, suntem liberi, si stim ca Dumnezeu trebuie sa aiba prioritate in toate lucrurile in viata noastra.
Da, sunt acum un rob, rob din dragoste pentru Salvatorul meu Cristos.
Sunt libera acum, simt si traiesc aceasta libertate, dar libertatea mea se contureaza atat cat cuprinde Cristos. Nici mai mult nici mai putin.
Cristos = atat este de mare libertatea mea.
Onorata sunt Dumnezeule sa fiu rob al Tau; rob a lui Isus Cristos.
Satan m-a legat, Isus m-a eliberat.

Liber, eu sunt liber,
Caci Isus Cristos m-a salvat
Liber, eu sunt liber
Caci El mi-a spalat al meu pacat. (Speranta - Liber)

Libre para alabarle ( Liber sa te laud)
Libre para obedecerle soy… (Liber sa Te ascult)
Libre verdaderamente (Liber cu adevarat)
Por su gracia eternamente soy… (Vesnic sunt prin harul Sau)
Libre, del pecado (Liber de pacat)
Libre, por su sangre (Liber prin sangele Sau)
Libre… (Liber)
Libre, de la muerte (Liber de la moarte)
Libre, para siempre (Liber pentru todeauna)
Libre… (Liber)(Luis E.E.)

Eram pierduta, dar Isus ma gasit
Si eu sunt libera azi caci m-ai salvat si m-ai iertat Isus!

Carmen Ifrim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu