Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

sâmbătă, 22 mai 2010

Eu: Mai esti?... Dumnezeu: Sunt aici fiul meu!


MAT 18: 11
Fiindca Fiul omului a venit sa mantuiasca ce era pierdut.


Ultima mea postare se numea: Te caut Dumnezeul meu! Chiar acum in momentele cand scriu aceste randuri, ma cercetez sa vad in tot acest timp care a trecut de la ultima meditatie scrisa, cat l-am cautat eu pe Dumnezeu. Sincer? In fiecare zi. Insa nu sunt multumita, si nu e suficient cat L-am cautat. De ce spun aceasta? Pentru ca intr-o zi cat L-am cautat? Doua minunte? Zece, douazeci poate? In rugaciune cat l-am cautat, cat am stat de vorba cu El? Multe intrebari... Stiu ca puteam mai mult. Stiu ca Domnul m-a asteptat in multe randuri si eu nu am fost prezenta. Lupta este grea, si o arma puternica a diavolui in vremi ca acestea este Timpul!
"Ridicate si fa-mi voia, dar i-am zis asteapta. Mi-a soptit, asculta... dar, nu am timp! Atunci El trist, indurerat, asteapta.
Ca din vis am tresarit, si m-am cutremurat. Ce neveghere... cum, cum am putut sta in nepasare? Mie frica sa rostesc cuvintele ce imi ard inima de dor, dar e mai mare dorinta decat frica si din rasputeri strig cat pot de tare: Mai esti aici?
Ma ridic, si ascult. Rasuflu usurata... Te simt langa mine, Iti simt iubirea. Atingerea Ta plina de dragoste ma copleseste si imi soptesti: Sunt aici fiul meu! Lacrimile nu se pot opri...sunt bucuroasa caci Te-am gasit! Ingenunchez cu reverenta caci vreau sa stau sa Te ascult."

Cu cata ardoare ne asteapta Dumnezeu. Se lasa gasit de cel care Il cauta din toata inima. Cand stai in prezenta Lui te copleseste cu dragostea-I fara margini. De multe ori stim ce arme foloseste diavolul ca sa ne departeze de Dumnezeu, si stam nepasatori. In loc sa intarim locurile slabe prin rugaciune, prin umplere cu Duhul Sau Cel Sfant.
Timp? Da, voi avea Tot timpul pentru tine Tatal meu. Cand ma chemi sa fiu gata sa-Ti fac voia. Cand Imi vorbesti sa stau sa Te ascult.
Sa nu Il facem pe Dumnezeu sa astepte; sa astepte Toate celelalte lucruri, caci al Lui este timpul nostru.

Oaia pierduta, El merge si o cauta si o aduce inapoi. Daca L-ai neglijat pe Dumnezeu, nu intarzia. Scoalate si cauta-L cu toata inima. Raspunsul Lui va fi: Sunt aici fiul meu! Am venit sa te duc inapoi in turma mea.

Slavit sa fi Tu Isuse, caci inca mai mantui ce era pierdut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu