Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

joi, 27 mai 2010

Dor De Dumnezeu!

PSA 84: 2
Sufletul meu suspina si tinjeste de dor dupa curtile Domnului, inima si carnea mea striga catre Dumnezeul cel viu!





Tu me seduciste con Tu amor (M-ai fermecat cu dragostea Ta)
Yo me permiti seducir (Eu m-am lasat sedus)
Tu me abrazaste oh Señor (Tu m-ai imbratisat oh Doamne)
Me senti seguro en Ti. (M-am simtit sigur in Tine)

Mas que a nadie te deseo a Ti (Mai mult decat orice, te doresc pe Tine)
Has saciado toda mi nececidad (Ai satisfacut toate nevoile mele)
Yo me entrego entero a Tu amor (Eu ma daruiesc in intregime in dragostea Ta)
JesuCristo eres tan facil de amar. (Isus Cristos, esti asa usor de iubit)

Te anhelo (Te doresc)
Mi deseo (Dorinta mea)
Es amarte (este sa Te iubesc)
Y darme todo a Ti. (Sa ma darui cu Totul Tie)

Tu eres (Tu esti)
Mi vida (Viata mea)
Y por siempre (Si pentru todeauna)
Yo te amare (Eu am sa te iubesc)
Señor Jesus. (Doamne Isuse)

En un mundo donde falta tanto amor (Intr-o lume in care lipseste atata dragoste)
Ellos nececitan de Ti (Ei au nevoie de Tine)
Señor ayudame a mostrarles Tu amor (Doamne ajuta-ne sa aratam dragostea Ta)
Que vean Tu amor en mi. (Sa vada in mine, iubirea Ta) Marcos Witt - Te anhelo

"Sufletul meu suspina si tanjeste de dor dupa Tine Doamne Dumnezeul meu!
Venirea Domnului e tot mai aproape, dar cati dintre noi dorim sa vina? Sau cati ne bucuram cand vedem ca semnlele se implinesc si El este la usa? Nu vrei ca El sa vina, sa ne i-a acasa, acolo unde El a mers sa ne pregateasca un loc? Porti in pieptul tau dorul dupa El?
Mie imi este dor de Domnul meu. Imi este dor, dor de Tatal meu. Oh, sufletul meu suspina de dor. Vom fi fermecati de Tot cea ce ne-a pregatit. Daca frumusetiile din jur ne coplesesc cate odata, sa nu uitam ca ce e mai bun si frumos ne asteapta acolo sus cu Domnul nostru. El este aproape, foarte aproape... O clipa si va veni. Clipa care a mai ramas sa o fructificam pentru Domnul. Sa le spunem celor din jur de dragostea Lui. Sa vestim peste tot pe unde mergem, de iubirea ce o are pentru noi; Jerfa Lui Cristos spala si salveaza. El este Salvatorul lumii. Glorificat sa fie in veci de veci. Sa folosim timpul cu folos. Intr-o lume plina de criza financiara si criza de dragoste, cei din jur sa vada in noi, copii Dumnezeului Celui Viu ca El este cu noi. Sa fim un vas folositor pentru cei din jurul nostru. Sa doreasca uleiul ce ne vitalizeaza - adica, Isus Cristos!
Isuse fa sa fim gata de zbor atunci cand Tu vei aparea pe norii cerului. Ne este dor de Tine, da...dar pana cand vei veni ajuta-ne sa fructificam timpul pentru Tine. Sa fim indicatoare catre Tine, pentru cei ce nu te cunosc; caci numai Tu esti Salvatorul! Incotr-o lumineaza si indreapta indicatorul tau?
Doamne, si celor care nu poarta in pieptul lor dorul de Tine, fa-i sa fie cu adevarat copii Tai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu