Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 16 aprilie 2010

Scutul Regesc

Psalmii 7:10
"Scutul meu este în Dumnezeu, care mantuieste pe cei cu inima curata."


Apararea,protectia mea este in Dumnezeu. Vreau ca scutul meu sa fie in Dumnezeu. Protectia mea sa fie El. Daca Isus Cristos nu a fost invins, biruit de nimic, niciodata, ma gandesc... El fiindu-mi scut, cum voi putea sa fiu biruita, sau invinsa? Doar daca eu ies de sub acest scut, daca ridic scutul din jurul meu, atunci da, pot fi biruita. Dar atata timp cat eu stau sub aripile Sale, care imi sunt scut nu voi fi ranita.Inainte sa ajunga la mine, se opresc in scutul care Il am ca protectie, adica Isus Cristos. Si tot cea ce ne atinge este doar cu voia Lui.

Cine are ca scut pe Dumnezeu?

Ps91:1-4 "Cel ce sta sub ocrotirea Celui Prea Inalt, si se odihneste la umbra Celui Atotputernic, zice despre Domnul: "El este locul meu de scapare, si cetatuia mea, Dumnezeul meu in care ma incred!"Da, El te scapa de latul vanatorului, de ciuma si de pustiirile ei. El te va acoperi cu penele Lui, si te vei ascunde sub aripile Lui. Caci scut si pavaza este credinciosia Lui! "

De ce ne ocroteste Domnul?

Psalmii 91:14 "Fiindca Ma iubeste - zice Domnul - de aceea il voi izbavi; il voi ocroti, caci cunoaste Numele Meu.

Credinta in Dumnezeu ne garantizeaza adapostul nostru, iar noi putem cauta ocrotirea Sa in vremuri de pericol,spiritual si fizic. Iubirea noastra sincera, inima plina de afectiune si recunostinta atasata de Domnul Isus ne aduce vieti pline de prezenta Lui si da asigurarea Sa divina.

Pe cine mantuieste Domnul? Pe cei cu inima curata.

1.Inima curata - Vezi pe Dumnezeu; Ferice de cei cu inima curata, caci ei vor vedea pe Dumnezeu!, Matei 5-8
2.Inima curata - Bucurie; "Lumina este semanata pentru cel neprihanit, si bucuria pentru cei cu inima curata." Psalmii 97-11
3.Inima curata - Bun este Dumnezeu cu noi; "Da, bun este Dumnezeu cu Israel, cu cei cu inima curata." Psalmii 73-1
4.Inima curata - Tinta; "Tinta poruncii este dragostea, care vine dintr-o inima curata, dintr-un cuget bun, si dintr-o credinta neprefacuta." 1 Timotei 1-5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu