Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

joi, 8 aprilie 2010

Jesus, mi Rey - Isus, Regele meu



FILIPENI 2: 6
El, macar ca avea chipul lui Dumnezeu, totusi n'a crezut ca un lucru de apucat sa fie deopotriva cu Dumnezeu,
ci S'a desbracat pe sine insusi si a luat un chip de rob, facindu-Se asemenea oamenilor.
La infatisare a fost gasit ca un om, S'a smerit si S'a facut ascultator pina la moarte, si inca moarte de cruce.
De aceea si Dumnezeu L-a inaltat nespus de mult, si I-a dat Numele, care este mai pe sus de orice nume;


Admiratia noastra este fata de Fiul Lui Dumnezeu care a imbracat trupul omenesc pentru noi si pentru mantuirea noastra. Pentru noi, Cristos a acceptat sa poarte coroana de spini. Pentru noi a acceptat sa moara. El a biruit moartea si pe cel ce avea puterea mortii, diavolul, si acum sta la dreapta lui Dumnezeu si mijloceste pentru ce-i ce-L primesc ca Mantuitor. El este Imparat, care merita toata adorarea noastra.
Este momentul sa-L recunoastem, ca cea ce este; Creator, Atotputernic, Mantuitor, Rege. Pot continua cu o imensa lista, cea ce El reprezinta, si este. Toate aceste nume, se pot contura in unul singur: Isus - Jesus! Nume plin de speranta si dragoste. Inima mea tresalta cand aude acest nume. Isus - Jesus. Iubesc acest nume, dar mai mult decat iubesc acest nume, iubesc pe cel ce poarta acest nume. Isus unicul Rege al vietii mele. Sunt fiica Regelui Regilor. Imi iubesc Regele. Imi ador Regele. Ii sunt supusa si fidela. Voia doresc sa Ii fac in toate. Lauda, onoarea, cinstea, slava,gloria...toate sunt pentru Regele meu Isus.
Deseori meditez profund la aceste cuvinte: "Sunt fiica Regelui Regilor".
Demna de acest nume nu sunt, dar am primit acest maret har din partea Regelui Regilor. Mi-a dat acest drept, acolo sus la Golgota. Am acceptat jerfa Sa, i-am predat inima, si acum Il slujesc cu dragoste, pentru noua viata ce o traiesc. Chiar si prin incercari de trec, pace si fericire mereu eu gasesc. Isus are grija sa nu duc lipsa de nimic. Caci Regele meu are bogatii, bogatii neancepute ce asteapta sa ni le daruie.
Doresc sa traiesc in asa fel, incat sa fiu la inaltimea numelui ce Il port.

Cuvinte pline de farmec imi clocotesc in inima si zic: "Lucrarea mea de lauda este pentru Imparatul! " Psalm 45.1

Hossana al Rey de Salvación
Hossana al Dios Altisimo
Jesus Cristo es REY


Carmen Ifrim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu