Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 16 aprilie 2010

Dumnezeu - Creator Tandru



Una dintre cele mai frumoase minunati ale primaverii, sunt florile. Daca privesti cu atentie cat de gingase sunt, te uimesti! Bine conturate, nu trebuie nici mai jos, nici mai sus, sau mai mica, mai mare, etc. Trecand pe strazile aglomerate, oamenii sunt cuprinsi de graba lumii. Nici nu zaresc ce ii inconjoara. Nu vad ce am zarit eu. Flori. Minunate flori colorate. Fel de fel. Una mai frumoasa ca alta. Ce frumuseste, ce incantare pentru ochi mei. Cu o atingere usoara ca nu cumva sa stric acea minunata creatie, ma bucur de fiecare detaliu si uimita, soptesc: Ce tandru este Cel care le-a creat! Si stiu, stiu foarte bine caci eu am parte de tandretea Lui, cu mult mai mult decat acea floare. Din partea lui Dumnezeu - Creatorul.
Fiecare asa cum este e perfecta. Nu ii lipsteste nimic, dar nici nu ii mai trebuie ceva. Daca te opresti o clipa din fuga ta, si vei privi o oarecare floare care e prin apropierea ta, intelegi cat de Maret este Creatorul. A avut atata grija chiar cu aceste flori care, noi uitam sa le mai admiram si sa Il laudam pe Domnul, pentru ca nu ne-a lasat intr-o lume gri, ci a creat atata frumusete; care nu o mai intrezarim macar, din lipsa de timp. Mereu pe graba.
Sa pierzi timpul sa privesti o floare? Un pom inflorit in toata splendoarea lui? Avem alte lucruri de facut mai importante, decat sa admiram creatia Lui care a facut-o special pentru noi. Nu crezi ca merita El, sa iti faci timp si sa te bucuri de creatia ce a facut-o?
Sa avem o inima plina de adorare pentru Creatorul nostru.
El a creat tot ce ne inconjoara, cu o delicadeta uimitoare. Cu mult mai multa pasiune a creat omenirea, chip dupa chipul Sau.
Scriind aceste randuri, mi-am amintit de o melodie de la:
Adi Gliga - Tu esti Creatorul.

Tu eşti Creatorul Universului întreg
Tu eşti început şi întregire tuturor
Stelele şi luna glasul Tău îl înţeleg
Marea şi pământul, tot ce are viaţă
Îţi dedică existenţa lor.

Toate Le-ai creat pe toate Mâna Ta le ţine
Toate îmi spun că Tu eşti Dumnezeu
Ai trimis suflarea Ta şi viaţă peste mine
Şi mai mult de tot ce eşti Tu eşti Tatăl meu

Împărat al slavei Tu luminii eşti Stăpân
Îngerii Te laudă şi oştirile cereşti
Vin cu bucurie, viaţa mea să ţi-o închin
Vreau să-Ţi simt prezenţa, să-Ţi ascult cuvântul
Să Te-aud şoptind că Mă iubeşti.


Doamne ajuta-ne sa ne facem timp sa ne bucuram de creatia ce ai facut-o pentru noi, si prin care Tu mereu ne spui cat de mult ne iubesti!

Un comentariu: