Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

vineri, 12 martie 2010

Tanjirea dupa Dumnezeu!


Exprimarea cu adevarat a dragostei Lui Dumnezeu ne da gustul bunatatii si al dragostei Sale fata de noi,insa,adesea,momente ca acestea se duc repede.Suntem distrasi de viata.Constienta si intelegerea personala isi pierd din vigoare,in timp ce tanjirea dupa experimentarea prezentei Lui in felul acesta creste din nou.
"Cum doreste un creb izvoarele de apa,asa Te doreste sufletul meu pe Tine,Dumnezeule!Sufletul meu inseteaza dupa Dumnezeu,dupa Dumnezeul cel Viu."Ps 42:1-2

Tanjind dupa adevaratul camin al inimii

Un singur lucru este esential pentru noi ca sa progresam in aceasta viata cu Dumnezeu. Acest lucru este pur si simplu "o tanjire" dupa aceasta viata a inimii, a mintii,a sufletului si a puterilor noastre. Psalmul 42 evoca o imagine puternica pentru a exprima aceasta "tanjire" a inimii. Acesta prezinta un cerb care tanjeste dupa un izvor. Aceasta imagine, spune psalmistul, este o icoana a dorului, a setei si a tanjirii sufletului nostru dupa Dumnezeu. Acum, nu vorbim aici despre o tanjire,sa zicem, dupa schiat sau dupa ciocolata sau inghetata. O, nu, aceasta este o tanjire pe care o simtim pana in adancul fiintei noastre. Este una care ne unifica toate emotiile, dorintele si sperantele intr-o singura mare foame dupa Dumnezeu. Este, de fapt, dorul creat de Dumnezeu in adancul inimii noastre dupa adevarul ei camin. Acest dor fabricat de Dumnezeu ni se adreseaza de dincolo de galagia si de graba multimilor. Ne aduce aminte in mod tacut, dar persistent, de acele lucruri pa care le pretuim cel mai mult. Ne cheama cu dragoste si in mod insistent la pace, la intregire si la afirmare. O, prietene, tanjesti tu dupa acest tip de viata? Cu adevarat? Iti doresti cu ardoare puritatea desavarsita a inimii tale? " Cei cu inima curata Il vor vedea pe Dumnezeu ", spune Scripturile(Matei 5:8). Si mai mult, cand Il vedem pe Dumnezeu noi tanjim dupa puritatea inimii cu toate energiile sufletului nostru. O, ce minunat e sa avem o viziune inflacarata a unei vieti saturate de Dumnezeu! O, ce minunat e sa experimentam realitatea iscoditoare,convingatoare, imbietoare a Copoiului Cerului! O, ce minunat e sa avem un dor persistent in inima care sa nu ne dea pacea pana nu ne infruntam din ceea ce Thomas Kelly numeste "adevarata Paine alba de grau a Vietii!" Asa cum tanjeste cerbul dupa izvor, sufletul nostru tanjeste dupa Dumnezeul cel viu.
Acesta este lucrul dupa care tanjesti? Dupa asta tanjesc eu? Daca da, invitatia de a veni acasa este pentru fiecare in parte, acasa,unde locul nostru, caminul pentru care am fost creati. Cristosul cel viu a spus: "
Veniti la Mine, toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna.Luati jugul Meu asupra voastra, si invatati dela Mine, caci Eu sint blind si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre.Caci jugul Meu este bun, si sarcina Mea este usoara." (Matei 11:28-30)

Rugaciunea celui insetat

Doamne, vin insetat.Vin sa beau, sa primesc.
Primesc lucrarea Ta de la cruce si din invierea Ta.
Pacatele mele sunt iertate si moartea mea este infranta.
Primesc puterea Ta. Imputernicit de Duhul Tau cel Sfant, pot face toate lucrurile prin Cristos, Care imi da putere.
Primesc domnia Ta. Iti apartin Tie. Nu vine nimic asupra mea care sa nu fi trecut prin Tine.
Si primesc dragostea Ta. Nimic nu ma poate desparti de dragostea Ta.( Max Lucado - Veniti cei insetati)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu