Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

miercuri, 31 martie 2010

Sobre la cruz - Pe cruce


Sobre la cruz, se partió
Tu cuerpo por mi rebelión,
Y al ver Tu dolor el Padre Su rostro escondió
Tu cuerpo fue herido por mi fuiste abatido

Ahora quiero amarte, vivir para agradarte
Como Tú te entregaste sin reservas me amaste
Así, así quiero amarte.

Pe cruce, s-a strivit
Corpul Tau pentru razvratirea mea,
Si vazand durerea Ta, Tatal si-a ascuns fata Lui
Corpul Tau a fost ranit, pentru mine ai fost ucis.

Acum vreau sa te iubesc, traind pentru a-Ti fi recunoscator
Asa cum Tu te-ai daruit, fara conditii m-ai iubit
Asa, asa vreau sa te iubesc.


Viata care Tu, Doamne Isuse mi-ai daruit-o pe crucea din dealul Golgota, aceasta viata noua, vreau sa o traiesc pentru Tine. Sa iti fiu recunoascatoare si sa iti arat cu faptele mele cat de mult de iubesc.

carmen Ifrim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu