Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 21 martie 2010

Ploaia

"Este oare printre idolii neamurilor vreunul care sa aduca ploaie? Sau poate cerul sa dea ploaie? Nu dai Tu ploaie, Doamne Dumnezeul nostru?..." Ieremia 14:22

O buna prietena spunea caci ii plac mult norii. Mie imi place cea ce produc norii - ploaia. Ma facineaza ploaia, picuri mari sau mici. Daca multi se intristeaza si se supara cand afara ploua, eu, ma bucur enorm. Imi place sa stau si sa admir cum ploua, dar cel mai mult, atunci cand am oportunitatea sa fiu in natura. Priviti in jurul vostru ce inviorata si curata ramane natura dupa o ploaie. Cat s-a bucurat florile, pomi, iarba, cultivatiile, toata natura. Totul in jur pare mai viu ca inainte de ploaie! Tot praful, murdarimea a fost spalata. Noi ce motiv am avea sa nu ne bucuram? Daca natura creata de El, se bucura de picuri lasati de Dumnezeu, noi ne suparam caci poate ne-a stricat planul de picnic, sau de plaja, sau multe alte motive fara sens. Prin ploaie, de multe ori mi-a vorbit Dumnezeu, sau chiar am vazut Maratia si Dragostea Lui; natura are nevoie de ploaie, si noi tot la fel, avem nevoie de ploaie, ploaie pamanteasca, dar si ploaie duhovniceasca.Am sa va scriu o povestioara despre ploaie.
" Sa speram ca maine nu ploua", spune tatal catre familia sa. "Maine este zi libera si vom iesi la iarba verde." Dar, a doua zi, ploua cu galeata, iar excursia programata a cazut balta. Tatal si-a exprimat dezamagirea in cuvinte urate, iar ceilalti erau indispusi. Cativa kilometri mai departe, intr-o casa, sedea un taran si privea pe fereastra spre cerul innourat. In inima sa Ii multumea lui Dumnezeu pentru ploaia necesara.
Biblia este plina de marturii despre faptul ca oamenii depind intru totul de Dumnezeu si cu privire la vreme. Este de neanchipuit, dar un ziar relata despre faptul ca regele Arabiei Saudite a poruncit ca toti sa se roage prorocului Mahomed ca sa aduca ploaie. Acesta rugaciune nu a gasit ascultare, pentru ca in primul rand Mahomed este mort, si in al doilea rand pentru ca niciun om nu poate sa faca sa ploua.
Imparatul Solomon s-a rugat altfel: "Cand se va inchide cerul si nu va fi ploaie... pentru ca-i vei pedepsi - asculta-i din ceruri... sa trimiti ploaie pe pamant..." (1Imparati 8:35-36). Sa ne intrebam si noi in cazul catastrofelor naturale ce are sa ne spuna Dumnezeu. "
Poate noua ploaia, ne strica planuri, sau...altele, dar sa ne gandim, poate ca undeva este cineva, ca si taranul din poveste, multumind lui Dumnezeu pentru acea ploaie mult asteptata, care pe tine te supara.

Cand afara ploua, am o melodie care mai mereu o ascult, melodia Llueve.

Llueve, ven llueve sobre mi
Llueve, ven llueve sobre mi
Llueve, ven llueve sobre mi
Llueve, ven llueve sobre mi

Quiero estar en las aguas
De Tu presencia
Y Refrescarme dentro de Ti
He venido sediento
Y tan solo anhelo
Saciarme de Ti

Plouă, vino plouă peste mine
Plouă, vino plouă peste mine
Plouă, vino plouă peste mine
Plouă, vino plouă peste mine

Vreau să stau în apele prezenței Tale
Și să mă răcoresc în Tine
Am venit însetat
Si doar doresc să mă satur din Tine


Curios, astazi ploua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu