Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

joi, 18 martie 2010

Pe ce cale ne apropiem de Dumnezeu?


"Isus i-a zis: Eu sunt calea si adevarul si viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine." Ioan 14:6

Multi oameni cred ca toate religiile lumii se afla pe acelasi nivel, ca sunt diverse cai pe care oamenii vin la Dumnezeu. Astfel se povesteste ca Dumnezeu locuieste pe varful unui munte inalt. Oamenii se gasesc la poalele muntelui si incearca sa urce muntele, toti doresc sa ajunga la Dumnezeu. Caile lor sunt diferite. Cineva incearca pe calea budismului, un altul alegea calea islamului, altii merg pe calea hinduismului si asa mai departe. Daca cineca ar privi cu bunavointa si toleranta, s-ar putea gandi ca nu este important din ce parte se incearca urcarea. Candva toti se vor intanli pe varf.
Intr-adevar? - Sfanta Scriptura ne asigura ca nimeni nu va ajunge pe "varf" - deci la Dumnezeu - pe cai alese de sine, adica dupa propria gandire si straduinta, indiferent din ce punct si-ar incepe urcarea. Nimeni nu poate veni la Dumnezeu, decat prin Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu. El este singura Cale, pe care o accepta Dumnezeu. Tocmai de aceea a venit Cristos la noi, a devenit Om adevarat, dar fara pacat, pentru a putea muri pentru pacatosi. Astfel, El a creat conditiile, pentru ca omul cazut in pacat sa poata veni aproape de Dumnezeu. Cine se bazeaza in credinta pe meritele Mantuitorului, poate veni la Dumnezeu.

Caile lui Dumnezeu

"Doamne, calauzeste-ma pe calea placuta Tie.. Netezeste calea Ta sub pasii mei."


"Acum, daca am capatat trecere inaintea Ta, arata-mi caile Tale; atunci Te voi cunoaste si voi avea trecere inaintea Ta..."/Exod 33-13).
"Dumnezeule, caile Tale sunt sfinte! Care Dumnezeu este mai mare ca Dumnezeul nostru?" (Psalm 77-13).
"Invata-ma caile Tale, Doamne! Eu voi umbla in adevarul Tau..." (Psalm 86-11).
"...Arata-mi calea pe care trebuie sa umblu, caci la Tine imi inalt sufletul" (Psalm 143-8).
"Doamne, i-a zis Toma, nu stim unde Te duci; cum am putea sa stim calea intr-acolo? Isus a zis: Eu sunt calea, adevarul si viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine" (Ioan 14:5-6).
"Astfel dar, fratilor, fiindca prin sangele lui Isus avem o intrare sloboda in Locul Presfant, pe calea cea noua si vie..., sa ne apropiem cu o inima curata, cu credinta deplina..." (Evrei 10:19-22)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu