Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

duminică, 14 martie 2010

Cuvinte de incurajare - Dumnezeu stie caci esti tare




Isaia 12:2 "Iata, Dumnezeu este izbavirea mea, voi fi plin de incredere, si nu ma voi teme de nimic; caci Domnul Dumnezeu este taria mea si pricina laudelor mele, si El m-a mantuit."

In viata ne intrebam lucruri cum ar fi: De ce mie? Din nou eu? Sau: "Numai mie mi se intampla aceste lucruri". Sunt situati in viata noastra ce ne aduc complicati, care ne fac sa credem ca nu mai putem iesi.
Dar oprindu-ma si analizand de ce vin aceste situati dificile in vietile noastre, Dumnezeu mi-a soptit in mintea mea: pentru caci stiu ca esti tare".
Adevarul este ca Dumnezeu cunoaste limitele noastre, precum si ale noastre capacitati. El cunoaste, stie, care este taria ta si cum reactionezi in fata circumstantelor ce te inconjoara, si pentru acest motiv ingaduie sa vina in viata ta o serie de situatii ce numai tu poti suporta.
Si asta nu pentru ca esti super om sau femeie, nici una din ele; Este ca El te cunoaste la perfectie si stie ca in orice situatie te sprijini pe El, din acest motiv; nu este nimic de temut, nu ai de ce sa te indepartezi, nici sa te indoiesti, Dumnezeu iti va da intotdeauna puterea de a merge mai departe ca un biruitor impotriva situatiilor grele cu care ne vom confrunta.
Analizati pentru un moment urmatoarele: Nu te-a ajutat pana aici Dumnezeu? A refuzat El vreodata sa te ajute? Personal, Dumnezeu niciodata nu m-a dezamagit, totdeauna cand am avut nevoie a fost acolo, faptul acesta m-a facut puternica in fata situatiilor grele prin care am avut de trecut. Daca ti-as spune prin tot ce am trecut, ai ramane uimit. Dar, odata ce am inteles ca Dumnezeu permite ca lucrurile sa se intample in viata mea, voi putea fi o binecuvantare pentru cineva din jur.
Uneori ne complicam viata, incercand sa descoperim de ce se intampla aceste lucruri. Cand mai tarziu te vei uita in spate razand,si vei spune: "Doar pentru atat m-am speriat?"
Dumnezeu este minunat. El stie foarte bine ce lucruri sa permita in viata ta, stie ca tu vei veni la El, si El te va ajuta. Daca Dumnezeu ar sti caci atunci cand vin situatii grele in viata ta, tu vei fugi, atunci nu le-ar trimite. Un exemplu este Iov, un om caruia Dumnezeu a ingaduit sa ii se ia Totul, pentru caci El stia ca Iov va fi credincios pana la capat,si asa, prin urmare, Dumnezeu a rasplatit dublu tot ceea ce a avut.
Dragi mei, poate se intampla ca treci chiar acum prin o situatie dificila, care iti da o mie de intrebari, dar nu te teme, nu te ingrijora, daca treci prin aceasta situatie dificila, se datoreaza faptului ca Dumnezeu a masurat capacitatea ta si stie ca esti suficient/a de puternic/a sa o depasesti cu biruinta.
Puterea care o ai nu provine de la oameni. Este un fruct de comuniune personala cu Dumnezeu, de aceea nu ai nimic de temut, pentru ca mai devreme sau mai tarziu vei depasi aceasta situatie si vei fi o marturie vie de ceea ce poate Dumnezeu sa faca in viata celui ce se lasa in voia Sa.
Daca te-ai gandit sa abandonezi, sa pui in cui manusile, in zilele acestea dificile prin care treci, azi iti spun:
" Nu o fa, Dumnezeu stie inima ta, nevoile tale.
E un bun motiv sa vi la El.
Este o sansa in care Dumnezeu se poate arata in viata ta, este ca credinta ta sa creasca, si increderea ta in Dumnezeu sa se intareasca. Vei vedea ca dupa ce va trece aceasta situatie dificila, grea, vei fi o binecuvantare pentru altii, care ca si tine trec prin ce ai trecut si tu, dar tu cu cuvinte intelepte vei fi o marturie ca Dumnezeu poate ajuta, asa cum te-a ajutat si pe tine. Numai nu renunta."
Este greu sa asimilam cu mintea noastra, dar de ceva trebuie sa fim siguri, si aceasta este:
"Daca Dumnezeu permite asta in viata noastra, este pentru ca, stie caci suntem suficienti de puternici in El, pentru a depasi aceasta situatie".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu