Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

miercuri, 31 martie 2010

Cristos a murit pentru mine, eu traiesc pentru Cristos

Cristos, inima mea

Imi place atat de mult aceasta fraza: El a murit pentru mine, eu voi trai pentru El. Cat de mult as sta si as medita la dragostea ce a dovedit-o sus pe cruce, tot nu as fi in stare sa o patrund si sa o inteleg in totalitate. Caci dragostea Lui nu are margini, nici adancimi, nici latimi. Este fara sfarsit. El Cristos a murit pentru mine. Regele Ceresc pentru mine a murit.

GAL 2: 20
"Am fost rastignit impreuna cu Cristos, si traiesc... dar nu mai traiesc eu, ci Cristos traieste in mine. Si viata, pe care o traiesc acum in trup, o traiesc in credinta in Fiul lui Dumnezeu, care m'a iubit si S'a dat pe Sine insus pentru mine."

Traind cu Cristos, imi aduce pace. Cu El locuiesc, pentru caci a Lui sunt, si de nimeni nu ma tem, caci nu mai traiesc eu, ci Tu Marele Biruitor, care mi-ai dat viata pe crucea din dealul iubirii.

Te iubesc, te iubesc, te iubesc Isus
Te amo, te amo, te amo mi Redentor.

Stii caci si pe tine te iubeste? Priveste la cruce si intelege dragostea-i fara sfarsit si de multi neanteleasa.


Cristos, inima mea
El mi-a dat viata, si inima care inainte era a mea, acum este a Lui Cristos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu